- sandra14 januari 2012 om 08:04
Beste lezers,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb nu ruim een maand een soort van buikpijn rond de navel, de hele dag zeurende buikpijn rond de navel. Geen echte pijn, maar ik voel wel in mijn buik. Een soort hongergevoel of alsof je koud hebt gedronken. Ik kan snachts wel slapen ofzo. Verder heb ik af en toe een paar steken links onder de ribben. Verder ben ik al twee weken niet ongestel geweest. En nee, ik ben niet zwanger;) Verder moet ik nog vermelden dat ik omeprazol 20 mg slik. Maar sinds ik deze problemen heb, slik ik ze niet meer. Kijken of het daar aan ligt. Verder eet ik de laatste twee weken extra vezels, iedere dag noten en niet meer na 19 uur. Maar helaas geen verbetering.
Ik snap dat het makkelijker is om naar de dokter te gaan, maar ja…er is toch een beetje angst, daarom schrijf ik nu ook. Ik heb al zitten googelen, zou het een darm probleem kunnen zijn? Of misschien aan de eierstokken? Ik heb 1 jr geleden een babietje via een keizersnede gekregen, misschien maakt dat nog wat uit in het verhaal? Ik ben alleenstaande moeder van 31 en ben nu best wel een beetje bang, omdat mijn dochtertje anders helemaal alleen is. Bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand raa heeft?1 reactieReagerenervaringsdeskundige14 januari 2012 om 08:56Ik begrijp je probleem. Ik ben ook altijd bang dat er meer aan de hand is. De laatste jaren ga ik dan gewoon zo snel mogelijk naar de huisarts. De kans dat er echt iets aan de hand is is namelijk heel klein en de het gevoel waar je nu mee zit is veel vervelender!!!! daarbij, je bent nu gefocust op die pijn en vaak werkt het zo dat dat het allemaal alleen maar erger maakt.
Mijn advies is dus, ga gewoon zo snel mogelijk even langs en laat je geruststellen…. Zeker bij dit soort problemen is er vaak echt niks ernstigs aan de hand!
succes en geniet van het weekend en van je kindje! gooi het van je af …Spreek jezelf toe want er is echt niks ernstigs aan de hand en je maakt jezelf dol!!een ervaringsdeskundige
Reageren