Zoeken Vraag het forum

pijn links onder in de buik en been

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liza

Pijn links onder in de buik en been:

Hallo, ik ben een vrouw van 21 jaar. Ik heb nu sinds 3 à 4 maanden bijna elke dag pijn links onder in mijn buik die doorstraalt naar mijn linker bovenbeen. Op zich is het overdag wel oke, maar s avonds is er zo’n zeurende pijn in mijn been dat ik er nu gewoon mee klaar ben.

Ben al bij de huisarts geweest die echt geen idee heeft, gynaecologische echo gehad die in orde was (alleen linkereierstok was iets vergroot) toen vandaag afspraak gehad in een polikliniek, waar ze niet zo goed begrepen waarom ik daar naartoe werd gestuurd en zij konden dus ook na wat vervelend voelen geen vreemde dingen vinden en verwijzen mij dus weer door naar een mdl arts.

Ik ben nu eigenlijk ten einde raad en heb het idee dat dit ook nog heel lang kan duren..Ik weet niet meer wat ik moet doen en die pijn begint nu wel mijn leven te bepalen(zit nu thuis bij mijn papa en mama en loop in de ziektewet)..

Ik hoop dat iemand iets in mijn verhaal herkent en graag hoor ik het dan 🙂

4 reacties
    Reageren
    Liza

Ik bedoelde natuurlijk buik en been…

Reageren
    Isabella

Al verder gekomen in de zoektocht? Ben heel benieuwd.

Heb al bijna 3 mnd pijn links naast heupbot die uitstraalt naar knie. Aanvallen duren t’s 6-8 uur. Huisarts wist niet wat het kon zijn. Echo en scan gehad, niet afwijkends te zien. Gynaecologisch niets te vinden, neuroloog geen idee en nu internist die geen idee heeft. Heb wel laxeerzakjes gekregen omdat ze aan verstopping dachten maar maakt geen verschil. Is af en toe ook aantal dagen weg.

Reageren
    savie

ik heb ook die pijne… zolang je maar goed kan plassen en poepen is het normaal.het zijn gewoon spieren of je endel darm zijn… als je pijn voelt gebruikt je liever paracetamol zetpil.dat gaat helpen..

Reageren
    wiske

Heb ook last van die zelfde pijnen en weet me geen raad daarmee  ik kan zelfs bijna niet slapen van die zeurende pijn .

Reageren
Reageer op: pijn links onder in de buik en been
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.