- luna1028 augustus 2011 om 18:11
hallo ik ben net nieuw hier ,en ik zou graag weten of er mensen zijn met deze klachten ?
ik heb al meer dan een mnd een opgezwolle buik en heel hard ,ik was al bij de dokter geweest baarmoeder enz bekeken ok weer naar huis .
maar nu de laatste 3weken heb ik geen onlasting soms met heel veel zweten en moeite een klein stukje.
ze hebben een echo gemaakt en hij zei dat hij niks zag wat er niet hoorde .
nu heb ik gisteren een kop thee gedronken eigenlijk af val thee ,en ja hoor eind van de dag een heel klein hard stukje en dat was donker groen .
ook heb ik geprobeerd wat te eten ,en toen ik in bed lag at ik het nog eens (vies praatje maar ik maak me nu wel zorgen .ook omdat mijn nicht een tumor voor haar darm zitten had wat verstopping veroorzaakte .
sorry hele brief maar ik gooi het gelijk er maar uit ,wie oh wie help mij wat moet ik doen4 reactiesReagerengrote-fan28 augustus 2011 om 21:44vraag de dokter om macrogolum 400
Reagerenluna1029 augustus 2011 om 11:24ik moet zo bellen voor de foto uitslag ,want als er iets voor zit blijf het verstopt ik drink ook heel veel maar niks .
ReagerenFamke26 januari 2012 om 15:02Ik heb eens éénmalig Forlax moeten gebruiken. Echt smerig spul en ik moest er zo veel water bij drinken dat ik er kotsmisselijk van werd, maar het heeft wel ontzettend goed geholpen! Toen ik uiteindelijk naar de WC moest, was er geen houden meer aan…
ReagerenBibi29 februari 2012 om 11:09Hoi allemaal,
neem een gewoon glas, 2 theelepeltjes olijfolie,
dan tot de helft vullen met juce de orange en de rest met
water, goed met lepeltje roeren, opdrinken, 2 maal daags,
kon sinds 2004 niet, zo kan nu beschuitje nemen, werkt super !!!Doe maar, echt waar, heerlijk, geen pijn of krampen, ik ga nu
naar 1 maal daags, wauw hee blij blij blijSucces
Reageren