Zoeken Vraag het forum

verstopping in darmen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • luna10

hallo ik ben net nieuw hier ,en ik zou graag weten of er mensen zijn met deze klachten ?
    ik heb al meer dan een mnd een opgezwolle buik en heel hard ,ik was al bij de dokter geweest baarmoeder enz bekeken ok weer naar huis .
    maar nu de laatste 3weken heb ik geen onlasting soms met heel veel zweten en moeite een klein stukje.
    ze hebben een echo gemaakt en hij zei dat hij niks zag wat er niet hoorde .
    nu heb ik gisteren een kop thee gedronken eigenlijk af val thee ,en ja hoor eind van de dag een heel klein hard stukje en dat was donker groen .
    ook heb ik geprobeerd wat te eten ,en toen ik in bed lag at ik het nog eens (vies praatje maar ik maak me nu wel zorgen .ook omdat mijn nicht een tumor voor haar darm zitten had wat verstopping veroorzaakte .
    sorry hele brief maar ik gooi het gelijk er maar uit ,wie oh wie help mij wat moet ik doen

4 reacties
    Reageren
    grote-fan

vraag de dokter om macrogolum 400

Reageren
    luna10

ik moet zo bellen voor de foto uitslag ,want als er iets voor zit blijf het verstopt ik drink ook heel veel maar niks .

Reageren
    Famke

Ik heb eens éénmalig Forlax moeten gebruiken. Echt smerig spul en ik moest er zo veel water bij drinken dat ik er kotsmisselijk van werd, maar het heeft wel ontzettend goed geholpen! Toen ik uiteindelijk naar de WC moest, was er geen houden meer aan…

Reageren
    Bibi

Hoi allemaal,

neem een gewoon glas, 2 theelepeltjes olijfolie,
    dan tot de helft vullen met juce de orange en de rest met
    water, goed met lepeltje roeren, opdrinken, 2 maal daags,
    kon sinds 2004 niet, zo kan nu beschuitje nemen, werkt super !!!

Doe maar, echt waar, heerlijk, geen pijn of krampen, ik ga nu
    naar 1 maal daags, wauw hee blij blij blij

Succes

Reageren
Reageer op: verstopping in darmen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.