- Attention11 augustus 2011 om 08:42
Beste,
Mijn stoelgang gaat de laatste tijd erg moeilijk. Ik heb al een half jaar een blauw bolletje aan m’n anus (buitenaf) en 2 weken geleden kwam er zsoort van gele sap uit en was ie minder groot, nu is ie weer bijna zo groot als toen, sinds kort heb ik ook een tweede blauw bolletje opgemerkt. Ik denk dat het aambeien zijn.
Ik durf echt niet naar de dokter te gaan want ik vind het nog redelijk genant. En wat zou de dokter doen, toch geen operatie?
Weet iemand wat het is en hoe het weg te krijgen is?
3 reactiesReagerenAttention20 augustus 2011 om 10:20AUB, help mij, heb het nu weer, ik kan niet goed poepen, ik heb het gevoel dat ik heel veel moet poepen maar een pijnlijke druk houdt het tegen als ik pers!
ReagerenBert17 oktober 2011 om 16:22Stel je niet aan zeg!
Reageren
Ieder mens heeft een poepgat/anus en de dokter heeft er heel veel gezien.Janon19 oktober 2011 om 12:17Heb het ook gehad vond het ook effe redelijk genant maar toch de stoute schoenen aangetrokken en naar de huisarts gegaan…Die heeft me op mijn gemak gesteld..vond wel dat ik de lang gewacht had…..heeft hem toen zelf weggehaald deed niet eens pijn beetje brandering misschien maar viel reuze mee..Mischien dat er wat anders aan de hand bij jou maar je moet er echt mee naar een dokter….die heeft meer blote billen gezien in zijn of haar leven hoor
succes en sterkte Manon
Reageren