- Buikpijn net boven navel8 april 2011 om 16:28
Mijn dochter is twaalf, en heeft opeens erge last van een stekende pijn in haar maag/buik net een stukje boven haar navel. Ze krijgt het ook erg warm op sommige momenten. Het word erger hoe rechterop ze staat en als ze naar de WC gaat.
Ik dacht zelf al aan ongesteldheid, maar dit leek haarzelf niet zo logisch aangezien ze het al eerder een keer heeft gehad. Het ging toen vanzelf over maar ze heeft er zo’n tweeweken last van gehad, dit wil ik graag voorkomen.
Weet er iemand iets, of heeft iemand hetzelfde?
Met vriendelijk Groet Marjam3 reactiesReagerenbrenda A8 april 2011 om 18:11je moet toch echt even de dokter bellen, blindedarmontsteking moet toch eerst worden uitgesloten.
Reageren
neem maar geen risico, buikpijn is een signaal en warm worden ook.
sterkte, BrendaLiselotte8 april 2011 om 19:31Buikpijn is geen klacht voor het internet. De mogelijke oorzaken zijn legio. Zonder onderzoek door een arts valt hier geen goed advies over te geven, behalve naar de huisarts te gaan voor onderzoek. De huisarts kent uw dochter, kent het medisch dossier van uw dochter en kan de buik onderzoeken, onmisbare informatie voor het stellen van de diagnose en het geven van een goede gepaste behandeling. Buikpijn die langer aanhoudt, die gepaard gaat met pijn boven de navel, en met mogelijk koort, is inderdaad verdacht voor een blinde darm ontsteking en dient daarom alleen al met spoed te worden gezien door een arts.
ReagerenAnoniem8 april 2011 om 19:32Lees ook andere berichten over buikpijn boven de navel
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=buikpijn+navel&sa=Zoeken#1386