Buikpijn boven navel

Wie herkent dit ; Zoon van 15 had 4 weken terug erge pijn 2 of 3 cm boven zijn navel.Duurde wel een week lang.Ook veel misselijk erbij.Toem was de pijn weg en na 2 weken kwam het zaterdag ineens weer terug.Boven zijn navel deed het erg zeer maar ook zijn onderbuik en was vreselijk misselijk.En wat ook zo gek is is dat hij geregeld een vieze geur ruik.Maar dat ruikt alleen hij dus komt vanuit zijn lichaam lijkt het.Echo komt er binnenkort.Maar wil graag weten of iemand dit herkend?

Reageer

Helemaal niemand die dit herkend? Heeft nu veel buikpijn onder in zijn buik,terwijl hij zondag 3 keer ontlasting heeft gehad en maandag en dinsdsg ook gewoon goed geweest is geweest.Gisteravond onder in zijn buikpijm maar ook 2 of 3 cm bovem de navel.Omdat hij afgelopen dagen zeer goed naar de wc was geweest en alleen gisteren niet.Maar had wel loze aandrang leek het of het obstipatie was.Maar wel.apart omdat hijdagen ervoor zo goed naar de wc ging.

Reageer

Hoi,

Hier op het forum zijn geen artsen en ookal zou iemand de symptomen herkennen,dan kan nog de oorzaak heel anders zijn.
    Daardoor kun je verkeerde informatie krijgen en onnodig ongerust worden.
    Ik zou het toch verder in het medische circuit zoeken,als ik jou was.
    Dus de echo afwachten en aan de hand daar van door de arts laten kijken wat de verdere opties zijn.
    Sterkte!

Reageer

Bedankt voor je reaktie.Nee dat weet ik dat er hier geen artsen zijn.Maar dit hele forum besraat toch uit medische vragen haha .Dus waarom mag ik dan geen vraag stellen en de andere honderdem mensen wel.De echo was trouwens goed.Dus wordt kontakt gemaakt met zijn kinderarts.Maar nog steeds hoop ik dat mensen willen reagerem die ideem hebben wat het kam zijn of mensen die het herkennen

Reageer

"Dus waarom mag ik dan geen vraag stellen en de andere honderdem mensen wel" Niemand heeft volgens mij geschreven dat je geen vraag mag stellen. Dat mag je dus zeker... maar niet alle vragen kunnen ook beantwoord worden. Maar misschien reageert er wel nog iemand die een idee heeft.
    Obstipatie zou die klachten ook kunnen veroorzaken...

Reageer

Ik zeg idd nergens dat je geen vraag mag stellen.....
    Ik waarschuw je alleen dat je grote kans hebt op niet onderbouwde reacties waar je alleen maar ongeruster van wordt.
    Veel mensen hier op het forum zijn bang voor ernstige aandoeningen en je hebt dus een grote kans dat je een reactie krijgt van iemand die bijvoorbeeld dat het kanker zal zijn.
    Omdat de buurman van oma van de neef van de zus van een collega van de achternicht van zn overgrootmoeder ook die symptomen had en die bleek kanker te hebben.
    Of omdat Google zegt dat het dit of dat is.
    Alleen zetten ze die "zeer betrouwbare bron" er niet bij,alleen dat het wel eens ....zou kunnen zijn.
    Op het moment dat je de uitslag van de echo hebt,kun je lotgenoten zoeken,dan weet je wat het is en kun je gevallen en ervaringen vergelijken.
    Ik zeg je dit uit ervaring.
    Zelf kreeg ik 2,5 jaar geleden een behoorlijke blessure. Het eerste jaar heb ik heel veel online gezocht naar hoe het zou kunnen aflopen,hoe het anderen vergaan was en wat mij nog te wachten zou kunnen staan.
    Dit heeft me alleen maar heel veel stress opgeleverd en geen enkele relevante informatie,.....omdat je simpelweg niet vooruit kunt kijken of jou geval met een ander kunt vergelijken vóór je uitslagen van onderzoeken hebt en van je arts hebt gehoord wat die betekenen.

Reageer

Ja ik begrijp wel wat je bedoel maar ik ben niet bang dat het wat ernstigs is aangezien de echo goed was.En obstipatie is het ook niet zagem ze op de echo.Maar ik hoor van de kinderarts wel hoe of wat.In ieder gevak bedankt voor de reakties

Reageer
Reageer op: Buikpijn boven navel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief