misselijk lange tijd

Beste lezer,

Ik ben man, 28 jaar en eigenlijk altijd kerngezond.
    Geen overgewicht of geen andere problemen.

Ik voel mij sinds vorige week behoorlijk ziek en eigenlijk speelt dit al langer.

In november werd ik plots snachts wakker en moest ik spugen. In de laatste 15 jaar heb ik dit niet meer gedaan dus zowieso was dit voor mij bijzonder.
    Tot de middag daarna heb ik 11 keer gespuugd, zonder te eten en maar een heel klein beetje water gedronken te hebben. Na een dag of 5 voelde ik mij wat beter.
    Griep lijkt het meest waarschijnlijk. Koorts had ik en alle overige griepverschijnselen.

Nu vorige week gebeurde mij precies hetzelfde. Ook snachts wakker, 10 keer spugen tot in de middag en ook erg ziek gevoel. In geen jaren zo ziek gevoeld. Het duurd echter wat langer en gaat met grote ups en downs. Nu dacht ik er al 3 dagen vanaf te zijn maar sinds gisteren voel ik mij weer behoorlijk slecht.
    En wanneer ik mij slecht voel begint dat altijd na het avondeten.
    Ik ben vorige week naar de dokter geweest en zij zei dat ik gewoon pech had en 2 keer achter elkaar dus griep heb gehad (november en eind januari).
    Vandaag voel ik mij nog steeds slecht, hoewel ik wel wat honger begin te krijgen en iets heb gegeten. Mijn maag heeft niet zo`n raar gevoel meer maar juist bij mijn keel en huig voel ik mij zo misselijk.
    Als ik misselijk ben komt dat vaak door mijn keel, is daar niet iets aan de hand ?
    Ik heb geen koorts maar behoorlijke pijn in benen en armen, heb beetje honger, maar zit daarnaat ook weer behoorlijk vol. Een raar gevoel wat ik in geen jaren heb gekend.

Mijn vraag is: Is dit griep ? Is dit spanning over iets ? (gezien veel ziektes volgens mij ook psychisch zijn? Is dit iets anders ? Heb de laatste dagen normaal gegeten en alles weer normaal en nu dus terugval. Voor mijn gevoel houd dit nooit op.

Vaak voel ik mij na avondeten slecht, met misselijkheid. Ook in december toen ik nog niet zo ziek was. Wat is dit ? (geen maagzuur, dus rennie helpt niet)

graag hoor ik graag van jullie !

Reageren

Wat het is, kan via het internet niet vastgesteld worden omdat er geen medisch onderzoek kan worden gedaan. De huisarts kan dit wel. Wat opvalt is dat er geen echt zorgwekkende kenmerken staan beschreven en dat bovendien de huisarts het onschuldig acht, onschuldig genoeg om het voorlopig zonder behandeling aan te zien.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: misselijk lange tijd

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe