- mg16 januari 2011 om 21:59
ik ben afgelopen week (van vrijdag tot ongeveer woensdag) ziek geweest. geen last van mijn maag behalve misschien wat minder eetlust. toen mijn andere klachten afnamen (hoofdpijn, spierpijn, keelpijn, hoesten, loopneus en koorts) kreeg ik last van mijn maag. ik at heel erg weinig (niet alleen omdat ik geen honger had, voelde me te belabberd om het bed uit te komen) en was slapjes. nu eet ik wel weer en ben verder helemaal beter. maar ik voel mijn eten telkens duidelijk in mijn maag en vaak zit het lange tijd in mijn slokdarm. net heb ik ook overgegeven. probeer niet vet en zwaar te eten maar toch… het is nu sinds woensdag vervelend. wat is er aan de hand en wat kan ik eraan doen?
1 reactieReagerenAnoniem19 januari 2011 om 17:45Je hebt waarschijnlijk een flinke griep gehad waarvan je langzaam aan het herstellen bent, denk ik. Op zich is er geen reden om je extra zorgen te maken als de klachten tenminste niet zijn toegenomen inmiddels. Probeer jouw voedingspatroon weer langzaam op te bouwen, en inderdaad niet te zwaar te eten. Gaat het alweer wat beter met je?
Reageren