- pato30 oktober 2010 om 16:17
Hallo,
Mijn probleem is eigenlijk deze zomer begonnen toen ik last van obstipatie had, dit is uiteindelijk met een keur Movicolon verholpen. Een paar weken later is het terug gekomen en heb de overgebleven zakjes Movicolon gebruikt om het te verhelpen dit verliep niet echt super maar uiteindelijk is het toch gelukt. Nog een week later had ik last van Aambeien ( denk en dacht ik ) en dus Sperti voor gekocht dit werkte ook.
Nu het probleem: Ik heb sinds een paar dagen nogal problemen met m’n ontlasting, eerst kwam er echt niks uit en toen heb ik maar een Molaxole ( zelfde als Movicolon ) keur gedaan, nu kwam de ontlasting een beetje opgang maar meer als lange en kleine staafjes. Daarbij heb ik ook last van buikpijn.Weet iemand misschien raad? Molaxole werkt niet echt en Hemoclin en Sperti ook niet echt.
1 reactieReagerenTjeerd30 oktober 2010 om 19:00Deze zogenaamde ‘potlood’ ontlasting is verdacht voor een ruimte innemend proces in de darmen.
Ga met uw ervaring naar de huisarts. In overleg met u zal de huisarts u mogelijk doorverwijzen voor een coloscopie.
Reageren