Zoeken Vraag het forum

Ontlasting problemen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mike

Ik ben 40 jaar en man ,heb sinds een tijd last van een wisselend patroon ontlasting..ik heb soms dagen plotselinge diaree en ontzettend bewegelijke en winderigheid darmen en dan weer tijdje perfecte ontlasting..en rustige darmen. Ontlasting is slijmerig en begint dun en word langzamerhand dikker weer en dit kan maanden rustig zijn en dan begint het weer ..calprotectine was 60 laaste x ..zijn dit symptomen van darmkanker

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan niemand zo beantwoorden. Bespreek het met je huisarts en vraag om een darmonderzoek

Reageren
    Mike

Maar zijn dit symptomen van darmkanker of zijn deze anders maak me heel druk erom

Reageren
    John (moderator)

dat zal met darmkanker niks te maken hebben

Reageren
Reageer op: Ontlasting problemen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.