Zoeken Vraag het forum

Ontlasting is niet goed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Slechte ontlasting

Ik heb al maanden last van slechte ontlasting en sinds een paar dagen last van mijn onderbuik. Eerst dachten we dat het kwam door de galstenen ( deze is verwijderd ) helaas had het hier niks mee te maken. Woensdag heb ik bloed onderzoek maar het zit mij niet lekker zeker met de bijkomende buikpijn en krampen

16 reacties
    Reageren
    Slechte ontlasting

Hierbij een foto sorry voor het ongemak

Reageren
    Slechte ontlasting
    John (moderator)

Je hebt blijkbaar diarree. Je zou dan beter een ontlastingsonderzoek kunnen laten doen. Het probleem zit waarschijnlijk in je darmen. Volg je een bepaald dieet? Eet je een beetje gezond? Gebruik je medicijnen?

Reageren
    Lala

Is dit bloed??

Reageren
    Ontlasting niet goed

Bedankt voor u reactie. Diarree heb ik al maanden en probeer zo gezond mogelijk te eten. Vet te vermijden dit deed ik al een tijdje ivm de galstenen. Helaas helpt het niet. Ik heb sinds een aantal dagen erg last van steken in m’n anus wat echt lang aanhoud. Ik heb woensdag bloed onderzoek en word mijn ontlasting weer op kweek gezet deze keer gaan ze op darm ziektes testen. Maar ivm de aanhoudende pijn twijfelde ik om naar de huisartsenpost te gaan omdat ik dit niet eerder zo heb gehad. Vandaar ook het bericht hier.

Reageren
    Kim (25)

Aanvullende info. Ik slik thyrox levothyroxine voor de schildklier verder niks deze slik ik al ruim 1,5 jaar maar de ontlasting problemen zijn veel later begonnen.

Reageren
    John (moderator)

Als de buikpijn zo erg is kun je uiteraard even de huisartsenpost bellen.

Reageren
    John (moderator)

@ Lala
    Het kunnen bloedsporen zijn

Reageren
    Lala

Ik kon het niet goed uitvegen en er zat niks in mijn ontlasting… Ik dacht dat bloed altijd vloeibaar was en dat was dit niet

Reageren
    Lala

Is dit dan een teken van een erge ziekte in je darmen???

Reageren
    John (moderator)

@ Lala Misschien een klein fissuurtje

Reageren
    John (moderator)

@ Kim
    Goed dat er dan in ieder geval een ontlastingsonderzoek wordt gedaan

Reageren
    Lala

Dus het kan niks ernstigs zijn?

Reageren
    John (moderator)

dat denk ik niet @ lala

Reageren
Reageer op: Ontlasting is niet goed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.