- Anoniem22 augustus 2025 om 13:13
Gedurende 1,5 week ben ik flink misselijk. Hoef niet vaak over te geven maar het gevoel is er wel.
Hoe lang kan ik dit aankijken? Kan ik zelf iets doen?5 reactiesReagerenAn22 augustus 2025 om 14:02Ik heb een tijd geleden ook een vraag geplaats ,met foto bruin oranje geel slijm ,ik was bij de huisarts geweest en ze zei je hebt een darm verstopping met overloop diarre ,ik moet nu naar de prodoloog klieniek ,ik heb formulieren mee gehad voor voeding en ontlasting ,sinds 2 weken geleden heb ik dat oranje slijm niet meer,alleen geen ontlasting als een worst maar allemaal drolletjes,ik slik nu ook magnesium, ,waar om steeds alleen de drolletjes geen vaste onlasting als een worst.stuur foto er bij dit heb ik nu steeds ,gister iets langer drol maar laaste stuk plat en dun ,ik heb erge darm verzakking en bekken zijn erg verzakt.soms zo bang ik heb hypochondrie .
ReagerenAn22 augustus 2025 om 14:02Ik heb een tijd geleden ook een vraag geplaats ,met foto bruin oranje geel slijm ,ik was bij de huisarts geweest en ze zei je hebt een darm verstopping met overloop diarre ,ik moet nu naar de prodoloog klieniek ,ik heb formulieren mee gehad voor voeding en ontlasting ,sinds 2 weken geleden heb ik dat oranje slijm niet meer,alleen geen ontlasting als een worst maar allemaal drolletjes,ik slik nu ook magnesium, ,waar om steeds alleen de drolletjes geen vaste onlasting als een worst.stuur foto er bij dit heb ik nu steeds ,gister iets langer drol maar laaste stuk plat en dun ,ik heb erge darm verzakking en bekken zijn erg verzakt.soms zo bang ik heb hypochondrie .
ReagerenAnoniem22 augustus 2025 om 14:39Mijn vraag gaat over misselijkheid. Niet over verstopping.
Reageren
Peter (huisarts)
22 augustus 2025 om 15:41Misselijkheid heeft een veelheid van oorzaken: psychisch, last van maag , hormonen, darmen, infectie , etc.
Reageren
Is niet iets waar ik je zo mee zou kunnen helpen …Anoniem22 augustus 2025 om 15:52Maar wacht je dat dan best een tijdje af? Dat was eigenlijk de vraag.
Reageren