Hi iedereen,
Ik ben een man van 23. De titel zegt het al. Ik heb last van reflux bij alles wat ik eet en drink en soms gewoon op lege maag. Hierbij heb ook pijn in de bovenrug, witte aanslag op de tong en darmklachten zoals opgeblazenheid, strak/gespannen gevoel in bovenbuik, lichtkleurige ontlasting en lichtelijke constipatie
Ik heb in 2023 mijn galblaas laten verwijderenomdat deze ontstoken was en daarbij ook niet meer functioneel was. Dit had geen impact op mijn klachten die toen al aanwezig waren.
Voor zover uit de testen is gekomen heb ik geen bacteriele overgroeien zoals H pylori of andere pathogenen. Wel had ik enkele tekortkomingen in magnesium, b12 en ijzer
Ik heb verschillende maagzuurremmers geprobeerd maar deze maken mijn klachten erger. Ook heb ik enzymen geprobeerd zoals CREON zonder resultaat. Ik heb een endoscopie gehad die niks geks liet zien en ook een echo endoscopie gehad die ook goed terugkwam. Ik weet niet goed meer wat ik kan proberen op het moment. Heeft iemand tips of advies voor mij ?