Zoeken Vraag het forum

Pijn prostaat en buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kenny

Beste,

Inmiddels heb ik al bijna 2 jaar veel last van mijn buik en prostaat.
    Vaak is het zo dat ik eerst last heb van een opgezette, gevoelige buik en last heb van overmatige winderigheid en pijn in mijn anus. De ene keer moet ik constant naar het toilet en soms helemaal niet. Tegelijkertijd krijg ik last van mijn prostaat en of blaas en heb ik een constante aandrang om te plassen en irritant gevoel na het plassen. Met deze klachten ben ik tweemaal naar de huisarts geweest en eenmaal bij de mdl arts. Ik heb een ontlastingsonderzoek gehad en er is met de vinger gevoeld. Volgens de MDL arts is het PDS. Waar ik mij met name zorgen over maak is dat ik het gevoel heb dat er iets pijnlijks van binnen zit. Ik ben benieuwd wat uw mening/ visie hierin is?

Mvg, Kenny

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?

Reageren
    Kenny

Volgende maand 41 jaar.

Reageren
    Alias

Je zegt dat je prostaat pijn hebt. Dit is waarschijnlijk lijk je bekken bodem die te veel spanning heeft. Verklaart al je klachten

Reageren
    Kenny

Dank Alias voor je reactie. Ik heb op eigen initiatief mij maar ingeschreven bij een bekkenfysiotherapeut. Het kan dus goed zijn dat deze klachten met elkaar in verbinding staan? darmen, prostaat en anus?

Mvg, Kenny

Reageren
    Jonathan

Wow deze klachten lijken precies op die van mij.

Het is verschrikkelijk. Niks lijkt er goed te werken. En ik blijf er ook gefocust op de hele dag.

Reageren
    Kenny

Hallo Jonathan,

Dank voor je reactie. Het is inderdaad om gek van te worden, het beheerst mijn dagelijkse leven enorm. Hoe lang heb jij er al last van en wat heb jij al geprobeerd?

Reageren
Reageer op: Pijn prostaat en buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.