Hoi, ik ben nu 36, maar ongeveer 5 jaar geleden, begon mijn poep er war platter uit te zien. (Geen potlood poep of zo) en als ik scheten inhield of in een gelegenheid dat ik ze niet kon laten (lang zitten diner, bios, feest) dan kon ik verschrikkelijk pijn voelen in de buurt van mijn blaas. Alsof er gebroken glas in stak. Als ik dan alleen was, lukte het niet altijd om die opgebouwde gas kwijt te kunnen. Vaak eerst op bed liggen en ontspannen. Bijna alsof het vast zat in één of andere holte.
Toen ongeveer 4 jaar later, bloed en slijm en aangedrongen op onderzoek. Toen vonden ze een poliep van 2cm. Gelukkig net geen kanker. Maar de darmklachten en pijn lijkt alleen maar erger geworden. Slijm in wc en met afvegen. Vaak diareig. Ik voelde vergrote klieren links riemhoogte. Daar is al maanden milde pijn. Op een gegeven moment maar een gesprek met een mdl arts aangevraagd, want mijn anus bloed ook vrij snel met afvegen. Die man bevestigde dat ik slijm zag en dat als ik ontstekingen in mijn darmen had, dan zou ik pijn voelen waar ik dat inderdaad voel. Maar hij vond veel slijm niet erg en pijn moest ik maar mee leven. Een onderzoek was niet nodig want ik had een half jaar terug nog een coloscopie gehad met die poliep, dus de kans dat er iets was, was "bijna nul". Mijn anus problemen kwam door nattigheid waardoor huid dun was geworden. (Ik denk van slijm en vocht).
Ik maak me toch zorgen om die lymfeklieren die pijn doen, alsof ze toch steeds ergens mee bezig zijn. Ik heb ook geen antwoord WAAROM ik nu anders poep dan vroeger en waardoor er dan ontstekingen zijn? Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?