- Esther22 juli 2023 om 06:10
Vier dagen geleden had ik een coloscopie. Darmen zijn helemaal in orde, ook geen poliepen te zien. Nu heb ik al die tijd geen stoelgang. Is dat normaal en hoe breng ik het op gang? Ik eet al vezelrijk en gevarieerd.
5 reactiesReagerenSuus22 juli 2023 om 08:51Neem contact op met de huisartsenpost, die kunnen wat voorschrijven om het op gang te brengen.
ReagerenJosje26 augustus 2024 om 16:16Ik heb hetzelfde probleem.Vorige week donderdag endoscopie gehad nog geen stoelgang.Is dat normaal omdat je darmen leeg waren ?
ReagerenVic26 augustus 2024 om 16:21Bij mij diuur het drie dagen. Ik zou zeggen, wacht rustig af en het proces zal wel terug in werking treden.
ReagerenAnita23 mei 2025 om 14:20Ik heb 10 dagen geleden een darmonderzoek gehad, nu 10 dagen later nog steeds geen ontlasting en geen buikpijn geen krap nergens last van, net de huisarts gebeld de assistente gaat overleggen met de huisarts en ik kon dan een mail met antwoord verwachten. Daar heb ik dus ook niet veel aan. Iemand ervaring met zo lang niet naar de wc hoeven?
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2025 om 17:04Je zou toch even op het antwoord van de huisarts moeten wachten of zelf nog een keer bellen en vragen
Reageren