Zoeken Vraag het forum

stekende pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • S

Ik heb sinds een kleine 2 weken van die vervelende felle steken in mijn linkerzij en in mijn buik aan de linkerkant.

Ik ben een aantal maanden geleden bij de huisarts geweest met pijnlijke onderbuik klachten. Een soort trekkend gevoel maar met indrukken deed dit erg zeek. Hij zei ontsteking. Dit heeft 2 weken geduurd en de klachten verdwenen.

Op een gegeven moment kreeg ik steken in mijn linkerzij. Dit ging op en af. Toen bleef het even weg en nu is het er weer en heb er nu ook Steken bij aan de linkerkant van mijn buik.

Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb al een afspraak staan voor volgende week bij de huisart.

Ben best wel angstig dat dit iets ernstigs kan zijn.

1 reactie
    Reageren
    Suus

Hoi,

Je hebt er heel weinig aan als mensen nu suggesties gaan doen wat het misschien zou kunnen zijn.
    Je zult er alleen maar ongeruster op worden,omdat er dan een lijst met mogelijke aandoeningen komt en jij nog steeds niet weet wat het bij jou is. En waarschijnlijk ga dan van het ergste uit wat je in die lijst ziet staan.

Beter kun je dus even het onderzoek bij de huisarts afwachten,dan krijg je betrouwbare informatie aan de hand van onderzoek.
    I.p.v. natte vingerwerk via een forum.

Reageren
Reageer op: stekende pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.