Niet weten wat ik nu heb en of ik de juist diagnose heb gekregen

Goedemiddag, ik ben heel vaak naar de huisarts geweest omdat ik veel last heb van geel ontlasting/ brijige ontlasting, winderigheid, boeren, vermoeidheid, aanvallen rechts onder ribben. Huisarts heeft telkens bloed laten prikken op alat, gamma gt, leukocyten geprikt maar ook andere dongen zoals bloedarmoede enzv, De reden was om te kijken of mijn galwegen of lever aandoening had en dit bleek niet zo te zijn. Mijn klachten zijn nog steeds hetzelfde terwijl ik gezond eet. Ik heb 2 maanden geleden echo gehad van mijn onderbuik en bovenbuik maar ook daar waren geen galstenen of afwijkingen gevonden. Bij mij werd de diagnose pds gesteld alleen hoe kan ik dan rechts boven onder me ribben last hebben? Mijn tante heeft namelijk ook pds en die heeft overal buikpijn, maar ik specifiek maar op 1 plek. Is er iemand die hetzelfde klachten heeft en het zelf ook niet meer weet?

Reageer

De klachten kunnen voor iedereen anders zijn. En rechts boven onder de ribben zitten ook darmen

Reageer

Oke, ik heb trouwens een vraag ik heb eergisteren alcohol en xtc gebruikt en gisteren heel dag niks gegeten alleen diepvriespizza. In vergeleken met 4 dagen geleden was ik nog 86,5 kilo zonder dat ik gegeten heb en ontlasting gehad heb. En nu weeg ik 85 kilo kan dit te maken hebben dat doordat veel vocht uit me lichaam gegaan is of hoe zit dat?

Reageer

"Ik heb eergisteren alcohol en xtc gebruikt en gisteren heel dag niks gegeten alleen diepvriespizza. " Raar he dat je dan gewicht verliest...

Reageer

Hoi koen,

Ik heb precies dezelfde klachten en weet ook niet hoe het komt. Ook echos en meerdere onderzoeken gehad. Ze denken dat het bij mij vanaf mijn galblaas of middenrif komt omdat ik ook veel moet boeren en snel misselijk ben. Krijg hiervoor een mri of rontgenscan binnekort.

Reageer