Niet weten wat ik nu heb en of ik de juist diagnose heb gekregen

Goedemiddag, ik ben heel vaak naar de huisarts geweest omdat ik veel last heb van geel ontlasting/ brijige ontlasting, winderigheid, boeren, vermoeidheid, aanvallen rechts onder ribben. Huisarts heeft telkens bloed laten prikken op alat, gamma gt, leukocyten geprikt maar ook andere dongen zoals bloedarmoede enzv, De reden was om te kijken of mijn galwegen of lever aandoening had en dit bleek niet zo te zijn. Mijn klachten zijn nog steeds hetzelfde terwijl ik gezond eet. Ik heb 2 maanden geleden echo gehad van mijn onderbuik en bovenbuik maar ook daar waren geen galstenen of afwijkingen gevonden. Bij mij werd de diagnose pds gesteld alleen hoe kan ik dan rechts boven onder me ribben last hebben? Mijn tante heeft namelijk ook pds en die heeft overal buikpijn, maar ik specifiek maar op 1 plek. Is er iemand die hetzelfde klachten heeft en het zelf ook niet meer weet?

Reageer

De klachten kunnen voor iedereen anders zijn. En rechts boven onder de ribben zitten ook darmen

Reageer

Oke, ik heb trouwens een vraag ik heb eergisteren alcohol en xtc gebruikt en gisteren heel dag niks gegeten alleen diepvriespizza. In vergeleken met 4 dagen geleden was ik nog 86,5 kilo zonder dat ik gegeten heb en ontlasting gehad heb. En nu weeg ik 85 kilo kan dit te maken hebben dat doordat veel vocht uit me lichaam gegaan is of hoe zit dat?

Reageer

"Ik heb eergisteren alcohol en xtc gebruikt en gisteren heel dag niks gegeten alleen diepvriespizza. " Raar he dat je dan gewicht verliest...

Reageer

Hoi koen,

Ik heb precies dezelfde klachten en weet ook niet hoe het komt. Ook echos en meerdere onderzoeken gehad. Ze denken dat het bij mij vanaf mijn galblaas of middenrif komt omdat ik ook veel moet boeren en snel misselijk ben. Krijg hiervoor een mri of rontgenscan binnekort.

Reageer

Gezond eten en diepvriespizza, alcohol en xtc en een hele dag bijna niet eten ja ja. Beter je voedingspatroon eens onder de loep nemen. Ook etiketten lezen van producten. Beste is zorgen voor een combinatie van complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en oplosbare vezels bij elk eetmoment. Geen pizza dus en beter ook matig met brood. Beter ook geen alcohol en zeker geen drugs. Daarnaast zou je advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied.

Reageer

"Mijn klachten zijn nog steeds hetzelfde terwijl ik gezond eet".

"ik heb eergisteren alcohol en xtc gebruikt en gisteren heel dag niks gegeten alleen diepvriespizza".

Koen, je hebt 0% zelfinzicht en realiteitszin. En ondertussen maar de gezondheidszorg belasten met je dure zorgkosten voor klachten die je zelf veroorzaakt 🤦🏻‍♀️

Reageer

Hallo alias, Grappig dat je maar naar 1 ding kijkt. Normaal eet ik gezond inderdaad 6 stukjes bruine brood per dag, 2 a 4 stuks fruit en komkommer en snoeptoematen als ik honger heb. S avonds meestal kip bijna nooit rund of varkens. Omdat ik dus toevallig 1 diepfriespizza at en dat je alchol en xtc keer heb gebruikt ben je gelijk ongezond?? Klachten had ik ook voordat ik alchol en xtc had gebruikt hoor....

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hallo catootje, dit is me eerste keer in 1 jaar tijd dag ik xtc gebruikt heb en alchol is ookal 2 maanden geleden. Voedingspatroon let ik altijd al op en ik ben een gezond jonge met een goed bnmi, ik sport 4x per week en let zeker wel op mijn voeding. Omdat ik dus diepvriespizza at was omdat ik heel dag niks gegeten heb en dus iets na binnen moest proppen. Ik heb zelfs de kiesikgezond app om te kijken of ik juist product kies.

Reageer

"...omdat ik heel dag niks gegeten heb en dus iets na binnen moest proppen".

Dit, en dan in combinatie met alcohol en xtc, is gewoon knap stom als je al langere tijd buikklachten hebt.

Reageer

Tja bewertkt voedsel eten is ook stom toch koopt iedereen zijn voedsel blindeloos zonder te weten wat voor schadelijke stoffen in zit. Zo kan je bij alles wel slecht vinden en natuurlijk alcohol en xtc in combinatie met buikklachten is niet goed maar ook toen ik niet dronk en xtc deed had ik deze klachten. Moet ik dan volgens u leven als een waardeloos persoon zonder plezier? Mijn enigste vraag was of je zo snel af kon vallen als je zoeits gebruikt en of dat komt door de combinatie met alcohol en xtc.

Reageer

Klinkt als een beetje zwart wit reactie: "Moet ik dan volgens u leven als een waardeloos persoon zonder plezier?"

Ik had het over je vraag bij de start van dit topic. Dat pds klachten zo goed gedijen. Ook al doe je wat je deed maar 1 keer en daarna nooit nog eens, het is beter om zo'n dag zonder eten te voorkomen met wat opties in je tas. Krentenbollen, banaan, wat drinkvoeding. Hoe stabieler je met je buik omgaat, hoe minder klachten.

Afvallen in zo'n korte tijd is altijd vocht, nooit vet.

Reageer

Je kunt er in ieder geval van afvallen omdat en de alcohol en de drugs en te weinig eten behoorlijk vochtverlies veroorzaken en je natuurlijk veel te weinig hebt gegeten

Reageer
Reageer op: Niet weten wat ik nu heb en of ik de juist diagnose heb gekregen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief