- Anoniem22 oktober 2022 om 23:39
Ik heb allemaal vage klachten sinds ik dus 19 maanden geleden gestopt ben met wiet roken mischien herken je dit verhaal nog wel we hebben er toen veel overgesproken omdat ik toen zwaar aan het doordraaien was
Ik ben nu net in therapy gegaan na biijna 1
5 jaar op een wachtlijst te hebben gestaan door carona dikke ellendeNu heb ik mijn 3 afspraak pas hehad dus ik kan nog nie oordelen of het werkt ik ben echt sinds dus 19 maanden bang voor de dood bang voor ziektes kan uren piekeren over dingen waar ik nie eens mee bezig moet zijn ook omdat ik pas 27 ben het slaat nergens op .. de huisarts daar heb ik letterlijk een abbonement op heb mijn school laten vallen en zit dus thuis nu met die angst stress en angst klachten het is om dol van te worden ! Kan ik ooit van die chronische hyperventilatie afkomen ik doe dus 3 keer perdag ademhalingsoefeningen maar door de angsten blijft op een of andere manier mijn ademhaling ontregeld
John (moderator)
22 oktober 2022 om 23:40Met therapie kun je daar zeker vanaf komen
ReagerenAnoniem22 oktober 2022 om 23:42Heb soms wel eens gedacht om mijn oude leven weer op te pakken maar Iets zegt mij steeds dat ik mijzelf te kort doe dan en nooit leer om gaan met problemen
ReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2022 om 23:45Dat moet je vooral niet doen. Want dat “oude” leven heeft totaal geen perspectief.
ReagerenAnoniem22 oktober 2022 om 23:48Je hebt echt gelijk!
Ik zal het ook niet doen maar het is zo vermoeiend
Ik voel me soms echt een aansteller kan er niks äan doen ik was altijd hard door gaan nie zuren en nu ik schrik van een steekje een spiertrekking spierpijn dat je van een jongen Die echt nergens van voor was schijt aan de wereld had kan veranderen in dit het verbaast me elke dag
ReagerenAnoniem22 oktober 2022 om 23:50Maar bedankt weer voor je tijd en fijne avond/nacht
ReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2022 om 23:57Dat heeft met aanstellen helemaal niets te maken hoor. Je hebt een angststoornis ontwikkeld. En daar ben je dus in therapie voor. Dat is goed. Je hebt de regie van je eigen leven weer teruggepakt. Gaat het makkelijk? Nee… Gaat het van vandaag op morgen? Nee… Maar je gaat er wel komen. Je gaat jezelf weer terugvinden en dan heb je een ander leven!
Reageren