- Ano18 december 2021 om 19:03
Halo allemaal,
Ik heb last van wat ik denk dat inwendige aambeien zijn want het zijn bulten die naar buiten kome als ik ga persen. Nu hebin het gevoel dat de bulten te dik zijn waardoor er geen ontlasting langs kan..Zie foto:
Kan het kloppen dat hierdoor er geen ontlasting meer langs kan omdat ze te dik zijn?
Heb donderdagnacht nog moeten poepen maar wel moeizaam en kleine stukkenGisternacht veel buikpijn maar nu niet meer en ook niet echt drang om te poepen (wat ik raar vind), want heb niet gepoept en wel meer gegeten
Ook heb ik bysocil zetpil gekregen en macrol zakjes maar ik heb nu al 3 bier gedronken (onverstandig, ik weet het..) en avondgegeten dus ik ben van plan om dit morgen in te nemen
Iemand tips en antwoordenn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 december 2021 om 19:05Dat lijken inderdaad aambeien. En daar passen je klachten dan wel bij.
ReagerenAno18 december 2021 om 19:05Bij de foto valt het nog mee trouwens, als ik echt ga poepen zeg maar komt het er veel meer uit en helemaal naar buiten
ben wel bang dat ik vannacht enorme buikpijn krijg door dat het er niet langs kan.. weet iemand ook waarom ik ook nog niet echt drang? Gister buikkramp na eten, vandaag niet gepoept en geen kramp maar wel meer gegeten. (Ik poep normaal 1x per dag)
sorry voor de chaotische tekst
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2021 om 19:07De darm beschermd zich zelf. Daardoor kan de aandrang uitblijven.
ReagerenAno18 december 2021 om 19:08Oke is dit gevaarlijk?
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2021 om 19:19Nee, niet gevaarlijk maar wel heel erg vervelend
Reageren