Maag darm problemen

Beste,

Ik ben een vrouw van 26 en ik heb al 3 maanden last van mijn maag-darmen. 3 maand geleden had ik na een antibiotica kuur plots last van hevige krampen, geen eetlust en diarree. Tot op heden heb ik nog altijd last van mijn maag darmen. Ik heb soms dagen dat ik 4 tot 5 maal naar het groot toilet moet, de ontlasting is veel dunner en redelijk veel en blijft soms drijven. Als ik wakker wordt moet ik meestal meteen naar het toilet en dat meestal tot de middag ook nog een paar keer. Ik heb ook steeds nog veel last van mijn maag, namelijk snel een vol gevoel en niet echt honger hebben. Neem nu ook 20 mg pantoprazole voor het zuur. Ik heb in het begin een maag onderzoek gehad daar zagen ze een lichte maagontsteking en een slokdarmontsteking. Onlangs ook bloedonderzoek gehad en caloproctine test. Bloedonderzoek was alles oke, caloproctine was wel verhoogd maar niet sterk verhoogd. Heb ook een CT scan gehad daar was ook niets op te zien. Onlangs colonscopie gehad en daar zagen ze wel kleine zweertjes in de dunne darm. Ik heb sinds kort ook jeukende voeten. Ik ben in een periode van 4 maand ook 7 kilo afgevallen dus maak mij wat ongerust omdat ik geen verbetering zie. Heeft iemand hier ervaring mee?

Reageer

Hi, komt allemaal door die rotzooi antibioticas die zo makkelijk worden voorgeschreven. Snel probiotica pillen halen en echt elke dag slikken zodat jij weer een gezonde darmflora krijgt.

antibiotica maakt veel kapot binnen in je darmen en maag.

Reageer
Reageer op: Maag darm problemen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief