Zoeken Vraag het forum

Slijm anus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hakan

Ik ken veel mensen met pds en die hebben niet elke dag last van zachte ontlasting en af en toe diarreewchtig ontlasting. Ik heb nu al 3 maanden zachte poep zoals op de fotos die ik eerder heb gezet hier, dus ondertussen geen 1 keer normale ontlasting gehad. 3 maanden lang zachte ontladting met af en toe slijm en af en toe loze drang gevoel dat je moet ontlaste maar er komt niets. Dan heb ik een hele erge versie van pds ?

John (moderator)

Dat heeft met hele erge niks te maken, maar wel met wat je eet, drinkt en de hoeveelheid stress die je hebt. Niet iedereen met PDS heeft dezelfde klachten.

Reageren
    Haka

Heb binnenkort een colonoscopie hope dat er uit komt wat jij zegd john en niet iets van kanker. Bedankt voor je reacties

Reageren
    Hakan

Hallo john kleine vraagje. Is dit een puist of iets andera ? Het doet vreselijk pijn als ik het aanraak

Reageren
    John (moderator)

Dat is een puist. Waarschijnlijk door een ontstoken haarzakje. Ga er even mee naar de huisarts

Reageren
    Hakan

Vroeger moest ik in de ochtend en in de avond poepen. Nou poep ik al 3 maanden alleen in de ochtend 2 keer savonds kan ik nie meer poepen. Soms heb ik in de avond een drang dat k moet poepen en dan gaat het weer weg en
    Moet ik weer ik de ochtend 2 keer poepen. Dit is al 3 maanden zo nu.
    Is dit Veranderde ontlastingspatroon ?
    Mijn poep in de ochtend is wel elke keer hetzelfde.

Reageren
    Hakan

?

En nog een vraagje wat kan een rede zijn van zacht ontlasting 3 maanden lang ? Parasiet is al op getest. Kan jet een bacterie zijn ?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan wel eens veranderen.

Reageren
    John (moderator)

PDS !!!

Reageren
    Hakan

Vandaag colonscopie gehad. Ben naar huis gestuurd met een brief waarop staat Kleine weefselhapjes afgenomen voor onderzoek. Wat kan hieruit komen ? Als er een tumor was zou dat met blote oog gezien worde neem ik aaan ? Wat kan er uitkomen uit een weefsel ? Waar kijken ze precies naar ?

Reageren
    Hakan
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik zo ook niet kan beantwoorden

Reageren
    Anoniem

HI Hakan,

Ik raad je aan om een triple feces test te doen. Een ontlastingsonderzoek waarbij je 3 dagen achterelkaar het ontlasting in een buisje stopt.

Je zult zien dat je een bacterie/parasiet hebt.

Reageren
    Kevser

Hoi Hakan,

Hoe is het verder afgelopen, ik
    Hoop dat alles goed is

Reageren
    Alies

Hoe is het afgelopen Hakan. Ik heb dezelfde ontlasting als de foto’s

Reageren
Reageer op: Slijm anus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.