- Hakan12 januari 2022 om 20:47
Ik ken veel mensen met pds en die hebben niet elke dag last van zachte ontlasting en af en toe diarreewchtig ontlasting. Ik heb nu al 3 maanden zachte poep zoals op de fotos die ik eerder heb gezet hier, dus ondertussen geen 1 keer normale ontlasting gehad. 3 maanden lang zachte ontladting met af en toe slijm en af en toe loze drang gevoel dat je moet ontlaste maar er komt niets. Dan heb ik een hele erge versie van pds ?
John (moderator)
12 januari 2022 om 20:50Dat heeft met hele erge niks te maken, maar wel met wat je eet, drinkt en de hoeveelheid stress die je hebt. Niet iedereen met PDS heeft dezelfde klachten.
ReagerenHaka12 januari 2022 om 20:53Heb binnenkort een colonoscopie hope dat er uit komt wat jij zegd john en niet iets van kanker. Bedankt voor je reacties
ReagerenHakan13 januari 2022 om 13:15Hallo john kleine vraagje. Is dit een puist of iets andera ? Het doet vreselijk pijn als ik het aanraak
ReagerenJohn (moderator)
13 januari 2022 om 18:25Dat is een puist. Waarschijnlijk door een ontstoken haarzakje. Ga er even mee naar de huisarts
ReagerenHakan16 januari 2022 om 13:00Vroeger moest ik in de ochtend en in de avond poepen. Nou poep ik al 3 maanden alleen in de ochtend 2 keer savonds kan ik nie meer poepen. Soms heb ik in de avond een drang dat k moet poepen en dan gaat het weer weg en
Reageren
Moet ik weer ik de ochtend 2 keer poepen. Dit is al 3 maanden zo nu.
Is dit Veranderde ontlastingspatroon ?
Mijn poep in de ochtend is wel elke keer hetzelfde.Hakan16 januari 2022 om 15:24?
En nog een vraagje wat kan een rede zijn van zacht ontlasting 3 maanden lang ? Parasiet is al op getest. Kan jet een bacterie zijn ?
ReagerenJohn (moderator)
16 januari 2022 om 16:51Dat kan wel eens veranderen.
ReagerenJohn (moderator)
16 januari 2022 om 17:02PDS !!!
ReagerenHakan17 januari 2022 om 15:17Vandaag colonscopie gehad. Ben naar huis gestuurd met een brief waarop staat Kleine weefselhapjes afgenomen voor onderzoek. Wat kan hieruit komen ? Als er een tumor was zou dat met blote oog gezien worde neem ik aaan ? Wat kan er uitkomen uit een weefsel ? Waar kijken ze precies naar ?
ReagerenHakan17 januari 2022 om 17:25?
ReagerenJohn (moderator)
17 januari 2022 om 20:15Dat is een vraag die ik zo ook niet kan beantwoorden
ReagerenAnoniem18 januari 2022 om 00:49HI Hakan,
Ik raad je aan om een triple feces test te doen. Een ontlastingsonderzoek waarbij je 3 dagen achterelkaar het ontlasting in een buisje stopt.
Je zult zien dat je een bacterie/parasiet hebt.
ReagerenKevser4 juli 2022 om 23:29Alies23 februari 2024 om 12:10Hoe is het afgelopen Hakan. Ik heb dezelfde ontlasting als de foto’s
Reageren