- wendy28 oktober 2021 om 13:55
Hi allen, raar om hier over te typen maar goed.. Ik merk sinds een paar dagen dat ik wat bloederig slijm vermengd heb met mijn ontlasting. Ik ben het in de gaten gaan houden toen ik vorige week 1 dag ontzettende koorts had, hoofdpijn en echt hele donkere ontlasting (ongeveer zwart) met donkerrood bloed zag. Daarna ben ik mijn ontlasting gaan opvangen en wat ik toen zag heb ik niet meer en zo op het eerste oog zie je het bloed ook niet zitten maar als je de ontlasting een beetje uit elkaar haalt zie ik dus bloederig slijm. Wat zou dit kunnen zijn?
Ik ben al langs de huisarts geweest maar die maakt zich totaal niet druk en gooit het op een ontsteking of aambeien maar als ik google zou dat toch meer helderrood moeten geven wat op de ontlasting ligt en niet er mee is vermengd.
De ene foto is hoe mijn ontlasting er uit ziet en bij de tweede zie je dus duidelijk wat bloedering slijm.
11 reactiesReagerenwendy29 oktober 2021 om 08:44niemand???
ReagerenAnoniem29 oktober 2021 om 08:49Zou je huisarts er niet meer verstand van hebben dan Google of mensen op een forum aan de hand van een foto?
Reageren
Als je je huisarts niet vertrouwt, vraag dan een verwijzing naar het ziekenhuis voor verder onderzoek, denk dat je daar meer aan hebt dan zelf te zoeken wat het allemaal zou kunnen zijnwendy29 oktober 2021 om 15:40Als mijn huisarts daadwerkelijk ergens naar had gekeken ja.. Op aandringen heeft ze ontlasting onderzocht maar ze vond het totaal niet nodig..
Ik heb nu al een week bloed en slijm bij mijn ontlasting, last van darmen, maag, na het eten ongeveer meteen naar de wc moeten. Kortom, niet goed naar mijn idee.. En ik geloof niet dat dat aambeien zijn.
ReagerenToni30 oktober 2021 om 13:30Beste,
Het zal met de vervuiling van je lichaam te maken hebben.. verkeerde eten enzo.. en vervuiling van buiten af.. slechte lucht en dampen van giftige dingen zoals sampen van diesel, parfum, kuis producten..