- wendy28 oktober 2021 om 13:55
Hi allen, raar om hier over te typen maar goed.. Ik merk sinds een paar dagen dat ik wat bloederig slijm vermengd heb met mijn ontlasting. Ik ben het in de gaten gaan houden toen ik vorige week 1 dag ontzettende koorts had, hoofdpijn en echt hele donkere ontlasting (ongeveer zwart) met donkerrood bloed zag. Daarna ben ik mijn ontlasting gaan opvangen en wat ik toen zag heb ik niet meer en zo op het eerste oog zie je het bloed ook niet zitten maar als je de ontlasting een beetje uit elkaar haalt zie ik dus bloederig slijm. Wat zou dit kunnen zijn?
Ik ben al langs de huisarts geweest maar die maakt zich totaal niet druk en gooit het op een ontsteking of aambeien maar als ik google zou dat toch meer helderrood moeten geven wat op de ontlasting ligt en niet er mee is vermengd.
De ene foto is hoe mijn ontlasting er uit ziet en bij de tweede zie je dus duidelijk wat bloedering slijm.
11 reactiesReagerenwendy29 oktober 2021 om 08:44niemand???
ReagerenAnoniem29 oktober 2021 om 08:49Zou je huisarts er niet meer verstand van hebben dan Google of mensen op een forum aan de hand van een foto?
Reageren
Als je je huisarts niet vertrouwt, vraag dan een verwijzing naar het ziekenhuis voor verder onderzoek, denk dat je daar meer aan hebt dan zelf te zoeken wat het allemaal zou kunnen zijnwendy29 oktober 2021 om 15:40Als mijn huisarts daadwerkelijk ergens naar had gekeken ja.. Op aandringen heeft ze ontlasting onderzocht maar ze vond het totaal niet nodig..
Ik heb nu al een week bloed en slijm bij mijn ontlasting, last van darmen, maag, na het eten ongeveer meteen naar de wc moeten. Kortom, niet goed naar mijn idee.. En ik geloof niet dat dat aambeien zijn.
ReagerenToni30 oktober 2021 om 13:30Beste,
Het zal met de vervuiling van je lichaam te maken hebben.. verkeerde eten enzo.. en vervuiling van buiten af.. slechte lucht en dampen van giftige dingen zoals sampen van diesel, parfum, kuis producten..
pesticiden dat op eten word gespoten. Slechre licht kwaliteit…Dag zijn allemaal zware metalen die in u lichaam terecht komen en zich nestelen in de lever..
Om het kort te houden. Je moet op een dieet gaan om je eigen re ontgiften.. zodat je al die bacteriën en virussen kunt uitspoelen van u lichaam .. en u lever ontgiften wznt die zit overvol… zodat u lichaam terug normaal kan werken
Zodat je terug goede swpijsvertertering hebt
ReagerenMinou22 november 2021 om 12:31En wendy weet je al wat het is?
Reagerenwendy30 november 2021 om 09:57Nope, nog geen idee… Ik ben ook zwanger dus ze kunnen het niet verder onderzoeken. Misschien een ontsteking.Ik heb een paar maanden asprine geslikt dus mogelijk heeft dat mijn darmen aangepast. Ik heb er nog steeds last van. Soort bloedproepjes (bloed met slijm) echt vermengd met mijn ontlasting..
ReagerenMaud10 april 2022 om 00:41En wendy ben benieuwd of er verandering of een oorzaak gevonden is?
ReagerenMaud10 april 2022 om 17:53jammer dat je geen bericht ontvangt als er nieuwe reacties zijn zo krijg je nooit een eind bevinding te horen
ik heb dit ook met regelmaat meestal in de ochtend tussen de hardere keutels binnenkort een endeldarm onderzoek
ReagerenWL26 mei 2022 om 19:26Hey Maud,
Ik heb dit ook verschillende keren gehad de afgelopen jaren.
Hebben mij telkens doorverwezen naar proctoloog en deze stelde steeds bloedende inwendige aambeien vast.
Na scleroseren ben ik er steeds een tijd van verlost .
Weet je al iets meer wat er bij jou aan de hand is ?
Mvg
ReagerenMaud17 juli 2023 om 19:10Ze gooien het bij mij ook op een aambei en dit zit er ook idd en ik heb nog steeds bloederigslijm op mijn ontlasting maar vind wel dat mijn patroon verandert moet vaker dus twijfel toch weer of dit alles enkel door een aambei veroorzaakt kan worden dus ben weer van plan een proctoloog te benaderen voor endeldarm onderzoek en jij?
ReagerenTsjaaa1 april 2026 om 06:47Helaas hier ook bloed bij ontlasting.
Reageren
Heb weken diarree gehad zonder ziek te zijn en ontlasting wordt nu steviger.
Heb wel nog enorme aandrang (moet direct) en winderigheid waarbij ik naar het toilet moet omdat er vaak ook wat uitkomt zoals wat slijm of een beetje bloed.
Voel me verder niet raar of ziek. Vermoed een aambei. Maar moet ik mij zorgen maken over de symptomen en deze ontlasting?