Zoeken Vraag het forum

Jeuk en slijm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marco

Goedenavond,

Mijn naam is Marco ik ben 36 jaar. Ik heb al een geruime tijd, meer dan een jaar, last van jeuk in mijn anus. Dit treed op na ontlasting en dan vooral bij zachte ontlasting.

Sinds enkele maanden heb ik het gevoel dat er gedurende dag wat slijm uit mijn anus komt. Dit lijkt soms ook echt zo te zijn want als ik dan met een wc papiertje tegen me anus duw is er een natte plek waarneembaar op het wc papier. Bij het afvegen na ontlasting veeg ik soms eerst wat slijm af. Daarna met vegen gaat dit over in ontlasting.

Omdat het vegen niet goed is voor de huid deo ik soms met het papier. Zodra ik het papier iets naar binnen duw merk ik rood/roze bloed op aan het papier.

De huisarts geeft aan dat het aambeien zijn of een scheurtje. Ik heb al heel veel zalfjes en zakjes met vezels geprobeerd maar niets helpt effectief. Ik maak me ook zorgen over darmkanker, gezien mijn leeftijd denkt de dokter daar niet aan en ben ik verwezen naar een proctoloog. De chirurg heeft gekeken en stelt aambeien graad 2 vast en vermoed een kloofje maar heeft dat laatste niet gezien. Ik ben weer naar huis gestuurd met een zalfje, wat nu 6 weken later, niet helpt.

Moet ik denken aan darmkanker? Of is dit toch duidelijk klachten die bij aambeien horen?

Wat kan ik nu het beste doen? Ik hou enorme jeuk, geen pijn, na ontlasting (die pas na 3 of 4 uur verdwijnt) en ik merk slijm op bij en na ontlasting

N.B
    Op de foto een voorbeeld van het slijm of vocht wat ik dus 2 uur nadat ik ontlasting heb gehad uit me anus voel lopen

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zijn toch klachten die bij aambeien passen

Reageren
Reageer op: Jeuk en slijm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.