- Anonymous12 augustus 2021 om 16:28
Goedemiddag, ik ben een jongen van 21.
Vooropgesteld, een maand terug had ik in de nacht ineens dat ik moest braken + naar de wc met diarree, toen was het weer even 3 weken terug maar;
Sinds een week had ik tijdens het eten buikpijn, en toen ik naar de wc ging had ik diarree.
De dagen erna ging het opzich wel prima maar ik ben voornamelijk enorm misselijk ookal heb ik wel honger. Tijdens het eten voel ik me ook misselijk en begint me keel wel eens te ratelen nadat ik slik, en laat ik op ze tijd wel eens een boer.Het is voornamelijk dat ik misselijk ben, de ontlasting is nog steeds aan de floetserige kant dus nog niet normaal/ stevig maar, het is ook geen diarree.
Verder moet ik toegeven dat ik door de vakantie echt een krom ritme heb soms slaap ik pas om 6u en een paar dagen later sta ik om 8u op voor werk bijv. Het eten gaat nu al wel wat beter maar hiervoor was het echt niets bijzonders, geen ochtend/middageten maar alleen avondeten, chips, chocolade etc.
Het is geen corona, ben in deze maand namelijk 2x getest.
Wat zou dit kunnen zijn? Het is voornamelijk een misselijk gevoel gemixt met een opgeblazen gevoel.
1 reactieReagerenAnonymous13 augustus 2021 om 17:22Iemnand?
Reageren