Zoeken Vraag het forum

Bloed en slijm ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sara

Ik heb sinds 3 dagen slijm en bloed bij mijn ontlasting en ik maak me best zorgen. Alleen zegt de dokter dat ik moet af wachten voor ik een afspraak maak. Wat vinden jullie hiervan ?

3 reacties
    Reageren
    Aurora91

Hey Sara

Vervelend seg. Ik zie dat het bloed er netjes op ligt, dus het zit niet IN je ontlasting + het is helder bloed (ook een teken dat het ergens op het einde ’toegevoegd’ is). Vandaar dat jouw dokter waarschijnlijk voorstelt om het even te bekijken. Als ik jou was, zou ik wel vragen aan de dokter hoe lang je moet wachten. Zij moeten toch weten na hoeveel tijd het lichaam dit kan herstellen? En als je die tijd voorbij bent, heb je het een kans gegeven; maar moeten ze jou helpen hè 🙂

Reageren
    Sara

Bedankt voor je reactie, als het maandag nog is bel ik even terug naar de huisarts

Reageren
    Berkie1000

Bloed bij de ontlasting kan meerdere dingen liggen
    voornamelijk – aambeien, fissuren

maar het kan ook gewoon een fistel zijn. Deze gaat niet vanzelf over. En moet behandeld worden, ik heb er ook al twee jaar last van.

Reageren
Reageer op: Bloed en slijm ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.