- Rutger22 december 2008 om 20:55
Sinds afgelopen nacht van ontzettende steken, constante buikpijn en diarree.
Afgelopen nacht veel wakkeer geweest door de steken in mijn buik.
Mijn buik voelt ook hard aan de rechterkant.iemand iedeeen wat dit kan zijn?
Of tips?7 reactiesReagerenJeanne22 december 2008 om 23:28De diarree wijst op een buikinfectie, ofwel een acute gastritis, maar je overige klachten, alhoewel die steken erbij zouden kunnen passen, kan ik minder goed plaatsen.
Ik zou het eerder omschrijven als een acute buik. Kijk eens op wikipedia wat die van een acute bui zegt en bepaal dan zelf of je naar de huisarts gaat of niet. Bijvoorbeeld een geperforeerde appendicitis (blindedarm) daaraan moet je met spoed geholpen worden.
Ik vind het te link om hier echt iets over te zeggen. Lees wikipedia maar eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Acute_buik
ReagerenAnoniem28 november 2009 om 17:22maaktn ie uit20 juni 2010 om 15:36het zou blinde darm onsteking kunnen zijn dan word het aan de rechterkant soms iets harder en je hebt dan op die plek ongeveel ook soms hevige steken dat door de ontsteking komt je kan er ook koorts bij krijgen. en diaree.
maar dan moet je even zo snel mogelijk naar de dokter er voor gaan want als je heel lang wacht kan het gevaarlijk worden
ReagerenAnoniem20 juni 2010 om 16:21Tippie1 juli 2010 om 16:56ga langs de huisarts hij heefd er wel tips en pillen voor en.. probeer heel rustig te zijn
ReagerenEsther1 juli 2010 om 18:47Dit zou ook een eenvoudige voedselvergiftiging kunnen zijn geweest bij het zo acuut ontstaan van de klachten van misselijkheid, diarree en overgeven.
ReagerenBart3 februari 2018 om 20:57Rechts in je buik is vaak een teken van problemen met je blinde darm.
Bij bijvoorbeeld voedselvergiftiging heb je meer last in het midden van je buik zoals ik nu 🙁
Jij bent er vast al jaren vanaf, maar misschien helpt die info vor degenen die nu met buikpijn zitten te googlen 😉
Reageren