Zoeken Vraag het forum

Buikpijn en diarree en moeite met poepen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi!

Ik heb al een paar dagen dat ik plots ontzettende buikpijn krijg met aandrang. Het voelt dan alsof ik flink aan de diarree zit. Maar als ik dan zit lukt het niet en kost het me veel moeite en voel ik me er ziek van. Als het dan lukt komt er dus alleen diarree en wat lucht. Daarna heb ik nog steeds een heel akelig gevoel in mijn buik. Meestal gebeurt het ’s avonds. Ik ben ook heel moe en kan elk moment op de dag slapen. Ik ben nu ook twee dagen thuis gebleven.

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik ben trouwens een vrouw van 23.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn, hoelang het kan duren en wanneer ik met zoiets maar de dokter moet? Heb het nu ongeveer 5 dagen. Maar zodra ik die buikpijn voel, moet ik ook echt naar de wc kunnen zo voelt het. Maar dan lukt het dus niet…

Reageren
    John (moderator)

5 dagen is lang genoeg. Ga dus naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Buikpijn en diarree en moeite met poepen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.