- Bangerikje27 september 2020 om 16:20
Beste dokter/lezers,
Al een aantal weken ben ik mezelf gek aan het maken. Ik heb al tijden last van mijn ontlasting en daar zijn ook nog lopende onderzoeken voor. Nu de laatste 2 weken heb ik opeens heel veel gele achtige dingen in mijn ontlastig. Ik ben echt als de dood dat ik een lintworm heb ernaast. Lijkt dit erop?
10 reactiesReagerenBangerikje27 september 2020 om 16:25Hierbij de foto’s[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2020 om 17:33Dat is onverteerd voedsel
Reagerenburgos15 oktober 2020 om 08:51Als je een lintworm zou hebben dan heb je bewegende
witte stukjes in je ontlasting.
En al zou je er 1 hebben, ze hebben er geweldige medicijnen voor.
Het is lang niet zo erg als het lijkt.
ReagerenBumblefumble25 maart 2021 om 13:14Dat zijn tomatenpitjes die je ziet zitten 😉
ReagerenHenk3 juni 2025 om 18:34Dit heb ik ook, maar dan iets langer en ik blijf elke 3 keer naar het toilett gaan het weer zien. Soms zie ik ook gewoon dikke draden van rond 3 cm dik.
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2025 om 18:57En wat zegt de huisarts dan ervan?
ReagerenHerraio7 januari 2026 om 02:38En wat is het gebleken? Kamp met dezelfde klachten
ReagerenBuster & Booster23 juni 2026 om 19:19Ik kan maar geen foto vinden van de larf of segment van een VARKENS LINTWORM
Reageren
De runderlintworm is slechts bekend hier in NL. Die van een varken lijkt mij KLEINER
Sowieso is deze wèl geváarlijk en zelfs fataal op lange termijn!
De symptomen heb ik helaas allemaal!
Maar worden niet serieus genomen door de medici
Peter (huisarts)
25 juni 2026 om 15:58Kun je laten onderzoeken via je huisarts (een lab. onderzoek van de ontlasting).
Reageren