- Anna198115 januari 2020 om 01:53
Sinds vier maanden gaat de ontlasting moeilijk en heb ik zakjes om het op gang te brengen. Maar het blijft af en toe bloederig op het wc papier. Nu zat ik net op de toilet en het voelde iets geïrriteerd een cm van de anus richting de lies. Daar voelde ik onder de huid een harde bobbel van ongeveer een knikker. Ik word er een beetje bang van. Dit ken ik namelijk niet. Ik vind het alleen zo lastig om ermee naar de huisarts te gaan. De vorige keer zei ze: als het niet over gaat wil ik kijken. Ik stel het een beetje uit, maar ik ben nu erg geschrokken van de harde knobbel onder mijn huid.
Voor mijn liggen deze dingen gevoelig ivm trauma verleden.Kan het ook gewoon een steenpuist zijn? Hoeveel dagen kan ik dan afwachten?
2 reactiesReagerenAnna198115 januari 2020 om 08:14Aanvulling: Aan de buitenkant is niks te zien. Het is niet rood en geen verdikking zichtbaar. De bobbel zit echt onder de huid.
En bij aanraken doet het pijn. Het is gevoelig.
ReagerenJohn (moderator)
15 januari 2020 om 19:01Ik kan zo helaas ook niet zeggen wat het is, maar raad je wel aan om toch naar de huisarts te gaan en daar dan geen week mee te wachten.
Reageren