- jasper26 augustus 2019 om 10:06
hallo
sinds enkele maanden heb ik de volgende klachten , 1 last van slikken 2 opgeblazen gevoel 3 steken/krampen inde maagstreek 4 geen eetlust 4 vol gevoel en als laatste opkomnde brandend maagzuur
Huisarts geweest ( vorige week) en heeft mij gecontroleerd en heeft mij voor 15 dagen omeprazol gegegeven, en het werkt…klachten zijn wat minder geworden…Maar nu komt het, Deze klachten had ik ook in Maart j l en toen heeft andere huisarts mij gecontroleerd op Helicobacter pylori en ik was positief..dus meteen allemaal antibiotica,s icm met nog andere medicatie gekregen voor 1 week en het was weg…..Maar er is nooit gecontoleerd na de tijd of het echt weg was…dus is het mss langzaam terug gekomen …nu net huisarts gebeld en die zei..na 14 dagen zonder omaprazol te hebben genomen kan ik je weer controleren op het Helicobacter pylori…..prima ..maar ik ga wel a s woensdag 15 dagen op vakantie met nog steeds klachten…is er iets of zijn er tips hoe en wat ik kan doen om mijn klachten te verminderen ?? gr jasper
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2019 om 15:18Zorg dat je licht verteerbaar eet, probeer koffie en frisdrank te vermijden en drink geen alcohol.
Reageren