Zoeken Vraag het forum

Helicobacter pylori

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jasper

hallo

sinds enkele maanden heb ik de volgende klachten , 1 last van slikken 2 opgeblazen gevoel 3 steken/krampen inde maagstreek 4 geen eetlust 4 vol gevoel en als laatste opkomnde brandend maagzuur

Huisarts geweest ( vorige week) en heeft mij gecontroleerd en heeft mij voor 15 dagen omeprazol gegegeven, en het werkt…klachten zijn wat minder geworden…Maar nu komt het, Deze klachten had ik ook in Maart j l en toen heeft andere huisarts mij gecontroleerd op Helicobacter pylori en ik was positief..dus meteen allemaal antibiotica,s icm met nog andere medicatie gekregen voor 1 week en het was weg…..Maar er is nooit gecontoleerd na de tijd of het echt weg was…dus is het mss langzaam terug gekomen …nu net huisarts gebeld en die zei..na 14 dagen zonder omaprazol te hebben genomen kan ik je weer controleren op het Helicobacter pylori…..prima ..maar ik ga wel a s woensdag 15 dagen op vakantie met nog steeds klachten…is er iets of zijn er tips hoe en wat ik kan doen om mijn klachten te verminderen ?? gr jasper

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Zorg dat je licht verteerbaar eet, probeer koffie en frisdrank te vermijden en drink geen alcohol.

Reageren
Reageer op: Helicobacter pylori
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.