Zoeken Vraag het forum

Pantomed (ppi)

Peter (huisarts)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maxim

    Hoi, telkens wanneer ik de avond bereik begin ik me slapjes te voelen en ziekjes omdat ik smorgens 1 pantomed 40 mg neem. Ik slik ze pas 2 weken maar ik voel me een hele dag high ervan en wanneer ik savond bereik, snakt mijn lichaam weer naar 1 om terug die trip te hebben. Kan dit?

    3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

    Nee, dat kan niet van pantomed. Dit zit toch echt tussen je oren of komt ergens anders van

    Reageren
    Maxim

    Ik heb wel last van maagzuur en gastritis maar wil overstappen naar een natuurlijk medicijn.

    Reageren
    John (moderator)

    Dat moet je natuurlijk zelf weten.

    Reageren
Reageer op: Pantomed (ppi)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

 

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Extra melatonine? Beter van niet

Zijn slaappillen de oplossing?
5 min leestijd

Zijn slaappillen de oplossing?

4 min leestijd

Het gevaar van slaapmiddelen

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.