- Angela5 februari 2019 om 06:27
Hallo al vanaf juni 2018 heb ik rechts in mijn buik een bult zitten. Dit voel je niet letterlijk als een bult maar ik waarschijnlijk een stuk van mijn darm wat al dir tijd dik is.. toch is mijn vraag kan dit het zijn? Een prikkelbare darm en dat zo lang? Ik beweeg veel eet goed.. kan normaal naar het toilet toe..
Die ‘bult’ kan ik indrukken dan voel ik me darm hard zijn. En borrelt de rest van mijn darmstelsel. Ben al meerdere keren naar ziekenhuis geweest ze zien niks.. ook met uitslag bloed prikken geen lactose ontdekt of glutten.
Bijlagen:
4 reactiesReagerenAngela5 februari 2019 om 06:29Laurens23 maart 2020 om 16:10Hallo Angela,
Kun je vertellen hoe het verder is gegaan met je bult? Weet je inmiddels wat het is? Ik heb precies hetzelfde en ben ook naar de dokter geweest en vervolgens naar het ziekenhuis voor een echo. Op de echo was niks te zien en de dokter begon over  ‘prikkelbare darm syndroom’ maar dat is het volgens mij echt niet. Wat ik daar over lees komt niet overeen met mijn (lichte) klachten. Bij mij is het meer een ongemakkelijk gevoel dat er iets niet helemaal lekker zit daar…
ReagerenPetra16 december 2022 om 17:42Heel benieuwd of jullie ondertussen weten wat het was/is. Ik heb ook al een aantal maanden een harde bult in onderbuik die O nu en dan verplaatst. Vooral smorgens voel ik hem duidelijk en zit hij hoger.
ReagerenTINA2 januari 2023 om 14:32BEN OOK WEL BENIEUWD NAAR HET ANTWOORD IVM BULT IN BUIK IK HEB DIT OOK EN KAN HEEL MOEILIJK
Reageren
OP MIJN ZIJ LIGGEN