Zoeken Vraag het forum

Groene ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag beste ik ben 18 jaar en gisteren heb ik een hevig feestje gehad waarbij ik veel gedronken heb maar egt veel. Moest daardoor ook overgeven en die was ook al beetje groenachtig. Ik heb de volgende dingen gedronken: halve fles wijn wit dan nog witte wijn dan rode martini en een blauwe drank met citroensap en dan nog een beetje vanillejenever en een flugotje of 2-3. Nu ben ik een dag later naar toilet en merk ik op dat mijn stoelgang groen is. Nu is de vraag wat dit is en hoe dit komt door de dag heen had ik wat maagklachten maar dit was door de drank van de vorige dag en dat is met matte beter geworden. Heb deze avond dan ook frietjes gegeten met een frikandel en een boulet. Miss heeft dit er ook iets met te maken + dat was iets dat ik at in een zeer lange tijd. Hopelijk kan iemand mij misschien een beetje inlichten wat dit kan zin. Alvast bedankt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je blauwe drank drinkt, is het niet zo raar dat je ontlasting groen wordt.

Reageren
    Anoniem

hoelang kan dit duren heb na 2-3 dagen iets moeilijker stoelgang nog steeds en beetje groen nog

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo ook niet beantwoorden.  Zorg dat je ontlasting beter op gang komt. Eet vezelrijke voeding en drink voldoende (min. 2 liter) water er dag

Reageren
Reageer op: Groene ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.