- Anoniem28 mei 2018 om 01:39
Dag beste ik ben 18 jaar en gisteren heb ik een hevig feestje gehad waarbij ik veel gedronken heb maar egt veel. Moest daardoor ook overgeven en die was ook al beetje groenachtig. Ik heb de volgende dingen gedronken: halve fles wijn wit dan nog witte wijn dan rode martini en een blauwe drank met citroensap en dan nog een beetje vanillejenever en een flugotje of 2-3. Nu ben ik een dag later naar toilet en merk ik op dat mijn stoelgang groen is. Nu is de vraag wat dit is en hoe dit komt door de dag heen had ik wat maagklachten maar dit was door de drank van de vorige dag en dat is met matte beter geworden. Heb deze avond dan ook frietjes gegeten met een frikandel en een boulet. Miss heeft dit er ook iets met te maken + dat was iets dat ik at in een zeer lange tijd. Hopelijk kan iemand mij misschien een beetje inlichten wat dit kan zin. Alvast bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 07:39Als je blauwe drank drinkt, is het niet zo raar dat je ontlasting groen wordt.
ReagerenAnoniem30 mei 2018 om 01:22hoelang kan dit duren heb na 2-3 dagen iets moeilijker stoelgang nog steeds en beetje groen nog
ReagerenJohn (moderator)
30 mei 2018 om 10:14Die vraag kan ik zo ook niet beantwoorden. Zorg dat je ontlasting beter op gang komt. Eet vezelrijke voeding en drink voldoende (min. 2 liter) water er dag
Reageren