Zoeken Vraag het forum

Pijn rechts onderbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sylvia

Hoi ben anderhalf jaar geleden aan blindedarm geholpen snel hersteld maar kreeg af en toe steekje  heb ook weer opvliegers terug gekregen januari van dit jaar kreeg ik last van zweet aanvallen minder eetlust moe stomp gevoel in me rug rechts net onder me rib  dokter dacht galstenen die had ik ook dus die moest er uit kreeg die week na afspraak in ziekenhuis bloed in ontlasting dus besloot mijn dokter eerst darm onderzoek daar kwamen 6 poliepen uit waarvan twee kanker omdat ik zo beroerd bleef eerst galstenen met galblaas der uit klachten bleven en en poliep kon niet zomaar weggehaald worden dus moest met operatie stuk darm 20 cm der uit alles is schoon nu en ging goed  weinig pijn gehad der van alleen bleef beroerd 16 kilo afgevallen sonde voeding gekregen toen ging het weer iets beter heb in 3 maanden 10 x spoed gelegen .3x opservatie maag echo. Maag onderzoek.Mri van hooft .eeg hoofd.twee darm .galblaas der uit en darm operatie onderzoeken .3 dagen delta opnamen kon niet meer aan maar ze houden je liever niet want griep heersde ziekenhuis lag vol  ging 3 weken best lekker maar lig nu weer week plat met weer opvliegers ineens drijf nat geen koorts misserlijk druk van achteren diaree dan weer vast geen eetlust golven angst door me lijf en krijg steeds meer last van steekjes link en rechts en me botten zijn gevoelig heb geen vet meer op me billen en ben heel onrustig zeggen dat ik mezelf de tijd moet geven dat het minstens half jaar duurt slik oziapam en paracetamol en probeer veel te drinken en dwing mezelf te eten maar valt niet mee zeker de wc bezoeken en slaapgebrek zijn niet leuk .

Heb iemand goede ervaringen met voeding voor zulke klachten ?

Reageer op: Pijn rechts onderbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.