Zoeken Vraag het forum

Darmklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een meisje van 21 jaar en rond m’n 18e tot en met m’n 19e/20e had ik erg last van mn darmen, maar op de een of andere manier was ik er niet mee naar de dokter gegaan.. stom… Ik schaamde me er heel erg voor…

Ik had toen vaak aandrang (rond 3x per dag vetdiarree). Ervoor buikpijn en ook daarna hevige (zeurderige) buikpijn en rugpijn. Ik was soms ook misselijk. Soms last van opgeblazen gevoel/maagzuur. Ook moest is mega veel afvegen en het gevoel dat m’n darmen niet leeg gingen. Ook was ik erg moe en futloos, zeker na de ontlasting.

Maar nu, sinds enkele maanden, zijn er nauwelijks klachten, op vetdiarree, moeheid en opgeblazen gevoel (en soms buikpijn) na..

Wat zou dit kunnen zijn?

Had wel alleen verteld tegen de dokter over vetdiarree en die zei dat ik meer vezels moest eten, maar toch.. ik ben toch bang dat er wat anders aan de hand is en dadelijk te laat ben…

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

heb ook een erg wisseld ontlastingspatroon nu

Reageren
    John (moderator)

Als je naar de huisarts gaat, waarom geef je dan niet alle klachten aan? Zo kan een huisarts je niet goed helpen…

Reageren
    Anoniem

ja, klopt. Ik was toen by de dokter voor iets anders en gaf ff dit snel aan en niet meer nagedacht om de andere klachten te melden, omdat die er niet zo veel meer waren.

Maar wat zou het kunnen zijn? Ook dat het toen heel erg was die 2 jaar en nu opeens veel minder klachten..

Reageren
    John (moderator)

dat is een vraag die ik zo zonder enig onderzoek ook niet kan beantwoorden. Ik dus toch maar weer naar de huisarts gaan en dan alle klachten even aangeven

Reageren
Reageer op: Darmklachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.