- .23 januari 2018 om 20:06
Hallo, ik ben een meisje van 18 jaar en sinds een paar maand is mijn ontlastingspatroon veranderd. Normaal had ik ontlasting zo’n 3 a 4 keer per week. Sinds de laatste 3/4 maanden is dit 3 of meer keer per dag geworden. Ook heb ik elke dag wel last van buikpijn en ben al wel 4 jaar erg vermoeid.
Nu kreeg ik zaterdag avond erge buikkrampen en diarree. Sinds dien heb ik geen ontlasting meer gehad. Van alles geprobeerd waaronder laxeer middelen, kiwi en al die dingen maar zonder resultaat. Ik heb wel buikpijn maar niet dat ik het er van uit schreeuw. Ook heb ik geen drang om naar de wc te gaan. Zondag werd ik erg ziek met koorts en misselijkheid etc wat nu nog speelt.
Wij zijn niet zo snel van naar de dokter gaan en willen daarom zelf eerst kijken of we het kunnen verhelpen. Dus vandaar mijn vraag, heeft iemand hier ook ervaring mee? Of heeft iemand nog tips etc?
Ik ben soms best wel bang voor darm kanker of ziekte van Chrohn. Mijn moeder heeft de ziekte van Chrohn ook. Aangezien mijn ontlastingspatroon erg veranderd is etc is het soms best wel eng maar de kans op mijn leeftijd darmkanker te hebben is erg klein.
Alvast bedankt!!
Vriendelijke groet
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 00:20Ga met de klachten gewoon naar de huisarts. Zonder enig onderzoek is het moeilijk om daar zo iets over te zeggen
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 00:20Ga met de klachten gewoon naar de huisarts. Zonder enig onderzoek is het moeilijk om daar zo iets over te zeggen
Reageren