- Anoniem10 december 2017 om 20:25
Ik ben vanochtend opgestaan met flinke maagkrampen. Nu ben ik ook ongesteld 4de dag maar dit kan hier niet aan liggen. Ik ben misselijk echt erg gewoon maar overgeven doe ik niet. Ook heb ik flinke maagkrampen en bouw ik pantoprazol af. Gisteren me laatste pilletje ingenomen.
Er was wel een heliocobacter gevonden en daar had ik ook advies over gevraagd en kreeg ook 2 weken antibiotica en nu ben ik gewoon bang dat die rot bacterie helemaal niet weg is.. ik heb de hele dag vandaag geen eetlust alsof er een knoop in mijn maag zit. Ook als ik mijn behoefte moet doen zijn de krampen her ergst. Ik weet niet wat ik hier nee aan moet. Ik kan pas eind januari mijn ontlasting laten onderzoeken en bloed prikken pas over een half jaar.
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 december 2017 om 21:00Heel erg moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts.
ReagerenAnoniem10 december 2017 om 22:36Het is heel vaag want ze kunnen pas over 1 maand kijken of de bacterie weg is en hiervoor dus echt aantal weken geen last van al deze symptomen. En nu duikt t weer op
ReagerenJohn (moderator)
10 december 2017 om 22:58He zult het toch even moeten afwachten.. In het ongunstigste geval is de bacterie niet weg.
ReagerenAnoniem11 december 2017 om 20:10inderdaad.. weet u trouwens ook wanneer een bloedonderzoek mogelijk is? Assistente zegt pas over een half jaar maar ik vind dat best wel lang aangezien ik gewoon duidelijkheid wil over bepaalde dingen.
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2017 om 22:55Een bloedonderzoek heeft bij de helicobacter weinig zin.
ReagerenAnoniem13 december 2017 om 12:32Tandor ik bedoelde in de zin van algemene bloedonderzoek. Ik wil namelijk op andere dingen getest worden wat los staat van de bacterie maar de assistente zegt dat kan nog niet want anders krijgen we door de antibiotica valse waarden. Ik weer niet in hoever ze gelijk hierin heeft? Dis ik kan pas na een half jaar bloed trekken..
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2017 om 12:48Als de kuur is gestopt, kan dan na een week al. Daar hoef je geen half jaar mee te wachten
ReagerenAnoniem14 december 2017 om 08:36Meent u dat nou nou wat een domme opmerking van de assistente dan
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2017 om 09:52Waarschijnlijk heeft ze dan zelf gedacht aan een bloedonderzoek t.b.v. de Helicobacter. Maar dat heeft weinig zin.
Reageren