- Radeloos6 december 2017 om 21:10
een tijd geleden 2 maanden ongeveer ben ik getest op de heliocoacter en die bleek ik te hebben na een kuur die nogal erg heftig was heb ik verschillende kwalen eraan over gehouden. Sommige zijn vanzelf verdwenen maar voor sommige moest ik echt naar de ha.
Ik kreeg ook last van een jeukende anus echt heel vaak en dacht zal misschien met mijn vaginale schimmel infectie te maken hebben die wederom door de antibiotica veroorzaakt was. Maar de infectie is over alleen de jeuk bij de anus is echt vreselijk en lijkt nu nog erger te zijn geworden. Ik heb jeuk.. branderig gevoel al laar weken en als ik mezelf af veeg zie ik duidelijk bloed spoortjes alsof me anus echt open gescheurd is zo voelt het tenminste en nu heb ik sinds 2 dagen last van zachte ontlasting. Dus geen diaree dat het vloeibaar is ofzo maar gewoon zachte lichtbruine onlasting
Wat zou dit allemaal kunnen betekenen? Als ik het internet op duik zie ik ineens aambeien zou het dit kunnen zijn?
12 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 21:12Aambeien zijn mogelijk. Een anusscheurtje ook. Kijk zelf eens naar je anus of er iets opvalt
ReagerenRadeloos6 december 2017 om 21:15Ik ben erbij te vergeten te vermelden dat ik sinds vandaag ineens een vage drang heb om te te gaan poepen. En de keren dat het gebeurt is het niet echt veel.
ReagerenRadeloos6 december 2017 om 21:19Tandor ik heb dus net even gekeken foto’ van gemaakt kon niet op andere manier bekijken. Ik zie wel dat de anus “gesloten” is alleen zie ik iets witachtigs erbij uitsteken ik weet dus niet wat dit is
ReagerenRadeloos6 december 2017 om 21:21Met wie bedoel ik iets doorzichtige en de anus en omgeving is duidelijk rood en denk geïrriteerd
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 21:41Een irritatie kan natuurlijk wel door vaker vegen. Wat er uitsteekt kan ik zo helaas ook niet zeggen.
Ga gewoon even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenRadeloos6 december 2017 om 21:49Ik ben dus net naar de wc geweest en ik heb van onder dus echt pijn en vreselijke branderihe jeuk en duidelijk bloed bij her afvegen ook zitten is moeilijk
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 21:56ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenRadeloos6 december 2017 om 22:08Zal ik doen
ReagerenRadeloos6 december 2017 om 22:14Tandor nog een laatste vraagje
Ik heb 2 maanden terug een ontlasting onderzoek gehad. Wordt de ontlasting dan ook echt uitgebreid onderzocht dus ook of ze kunnen zien of er kanker is ofzo. Ze hadden toen alleen die heliocobacter gevonden
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 22:22Die wordt dan onderzocht op bacteriën, parasieten en bloedsporen
ReagerenRadeloos7 december 2017 om 06:57Die zijn dus niet gevnden behalve die bacterie. De pijn valr nu wel weer erg mee. En de jeuk ook ik heb het gevoel dat de het alleen ontstaat dus de jeuk enz als ik ontlasting heb gehad.
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2017 om 10:08Dan zou kunnen. Ga in ieder geval naar de huisarts
Reageren