- Lamar19 november 2017 om 22:56
Hallo ik heb al een tijdje maag klachten maar deze week is het erg verergert
Morgen ga ik afspraak met huisarts maken slik nu sinds 2 dagen 1 pilletje omeprazol in de ochtend
Alleen vandaag toch iets verkeerds gegeten waardoor ik maagpijn heb heb vanochtend om 11 uur al een omeprazol genomen kan ik er denk je nu 1ntje nemen want op de verpakking staat 1 x per dag werkt 24 uur2 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 november 2017 om 23:44Dat zou je kunnen doen. Maar het is beter om dart toch eerst met je huisarts te overleggen
ReagerenCatootje20 november 2017 om 09:11Bij maagklachten kan het slim zijn om wat te doen aan de oorzaken, zoals voeding en voedingstekorten. Zorgen voor matig gebruik van snelle suikers. Ook zorgen voor voldoende vezels. Tekorten aan allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren, aminozuren en enzymen kunnen ook tot klachten leiden. Bij maagzuurproblemen speelt doorgaans een tekort aan maagzuur, waardoor de boel gaat branden. Maagzuurremmers verergeren het probleem in feite, ook al omdat ze zorgen voor nog meer tekorten aan allerlei stoffen als magnesium en zink.
Reageren