- mieke19 november 2017 om 12:07
Paasvakantie 2016
Het begon in het vliegveld onderweg naar Venetiƫ. Ineens kreeg ik een dikke buik en ik klaagde erover tegen mijn moeder. De hele reis heb ik er last van gehad. Ik merkte toen ik neerlag, dat de buik plat werd. Ik deed daar wat aan fitness met mijn nicht om gezond te doen. Toen we terugkwamen was mijn buik er nog altijd. We gingen die dag gaan winkelen voor een kleed voor het bal. Toen ik de kleedjes paste, hield ik mijn buik in. Dit was de laatste herinnering die ik had aan die opgeblazen buik. Vanaf dat moment is het plots weggegaan en heb ik hem niet meer gezien.
November 2016
Ik kwam terug van een familiecantus met mijn nicht. In die nacht had ik enorm veel krampen, dit herinnerde ik me niet direct meer. Maar ik weet dat ik opstond met een opgezette buik (zonder pijn te hebben). Dit verergerde alleen maar. Hij stond op een moment zo dik dat alles spande en mijn buik dreigde te āontploffenā iedere keer ik inademde. Ik voelde me ook moe en slap. Dit kwam dan omdat ik tegen klierkoorts aan het vechten was. Rond de periode van februari was de buik al wat minder, maar de druk was er nog steeds. Na vele onderzoeken is er niet echt iets nuttig uitgekomen. Het enige wat men zeker wist, was dat er lucht in mijn darmen zat. Ik werd er steeds depressiever door en ik voelde me niet goed in mijn vel. Ik wist niet goed wat te doen. Ook had ik pijn in mijn buik telkens ik er op duwde. De pijn uitte zich in mijn darmen, mijn aars en soms tot in mijn onderrug. Ook toen weer, als ik me neerlegde was er geen sprake van een opgeblazen gevoel of buik. Ik voelde me opgelucht dat de druk weg was. Ā Nu zit ik er nog steeds mee en nog altijd weet niemand een echte verklaring te vinden.
iemand met gedeelde ervaringen of oplossingen?