- MauraV15 oktober 2017 om 18:22
Hey iedereen,
Drie weken geleden had ik een kleine verkoudheidje, niks bijzonders gewoon goed uitgeziekt. Een week later had ik mijn menstruatie, meestal is mijn weerstand dan ook laag (ik neem dan ook goede supplementen) en is het vaak zo dat ik ziekig wordt, maar als mijn menstruatie voorbij is dan ben ik normaal ook gewoon kip lekker. Dit is nu helaas niet het geval. ik was voor aan dagje gewoon gezond, maar daarna kreeg ik vaker hoofdpijn. Mijn gevoel ging uit naar spanningshoofdpijn, maar ik kreeg ook last met kijken dus echt oogpijn. Dit bleef aanhouden voor meer dan een week. Nu drie dagen geleden belde ik maar naar de huisarts om te vragen waar het nou aan lag. De assistente vertelde me eerst dat ik naar een opticien moet omdat ik pijn heb aan beide ogen. Zegt de opticien dat er niks is dan moet ik gelijk een afspraak maken aanstaande maandag.
De opticien zei dat er niks was, ook mijn oogdrukmeting was goed. Die zelfde avond begon ik weer overal pijn te krijgen, koud en na het eten weer heel flauw en misselijk (dit is overigens vaker gebeurt in de afgelopen drie weken) vervolgens ook lichte koorts. Mijn idee was dat het gewoon een griepje was, maar nu drie dagen later heb ik nog steeds een onwijs misselijk gevoel na het eten. En ik eet nu niet veel en ik eet vooral altijd gezond. Net bijvoorbeeld, kreeg ik honger en at ik een appel en een peertje, na een paar stukjes appel begon het weer.
Is dit gewoon griep of kan het ook iets anders zijn?
Voor wat meer info, ik heb fibromyalgie en PDS en ik ben 24 jaar.
Groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2017 om 19:28Het zou een bijholteontsteking kunnen zijn als gevolg van de verkoudheid.
ReagerenMauraV18 oktober 2017 om 18:52Helaas is het een maagvliesontsteking 🙁 Vanmorgen naar de huisarts, spoed afspraak want de pijn en misselijkhei in mijn maag was heftig geworden. Ik had in eerste instantie ook gedacht dat het een bijholteontsteking was.
ReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2017 om 19:04Dat is vervelend…. maar je oogklachten zijn daar nog niet mee verklaard…
Reageren