- Chip2 oktober 2017 om 01:27
Hallo.
Ik ben een jonge vrouw en ik heb veel last. Vaak heb ik het idee dat ik moet boeren, maar vaak lukt dit niet en blijven ze ‘hangen’ dit geeft de pijn in mijn buik. Ik heb niet perse super veel last van mijn maag. Wel van mijn borst.
Ik heb afgelopen weken misschien minder goed gegeten dan normaal. En ik heb ook last van stress. Ik wil echt graag dat dit overgaat. Ik hoopte dat het zou overgaan na een nacht slapen maar het is er vanaf vrijdag.
Weet u misschien meer?
5 reactiesReagerenChip2 oktober 2017 om 01:32Oh ja.
Ik heb afgelopen tijd veel kauwgum gebruikt en koolzuurhoudende drank (cola) gedronken. Dat laatste zeker 2 weken lang 2/3 blikken per dag…
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2017 om 09:51Dat is natuurlijk minder gezond voor je maag en darmen…en dan natuurlijk nog de stress. Die kan daar ook invloed op hebben. Ga met de klachten naar de huisarts.
ReagerenChip2 oktober 2017 om 12:40Het is lastig voor me om naar de huisarts te gaan, is er iets wat ik misschien kan halen bij de apotheek wat helpt? Maagzuurremmers of iets. Als iets in die richting niet helpt, zal ik toch langs de huisarts gaan.
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2017 om 12:42Je zou rennie of gaviscon kunnen proberen. En geen koolzuurhoudende drank voorlopig
ReagerenChip2 oktober 2017 om 12:43Ik heb nu ook last van de maag als ik moet boeren
Reageren