Zoeken Vraag het forum

Mijn vrouw heeft in haar broek gepoept

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 2x

Ik heb het helaas 2x mogen mee maken. Eerste keer op vakantie was ik met me vrouw, zat in de lobby moest ik nodig poepen. Dus ik snel de lift pakken om naar boven te gaan kom ik erachter dat ik geen toegang had omdat de loeft niet zonder pas werkte. Nou je raadt het al lift vol mensen en alles komt eruit! Gisteren voor de 2de keer ben ik bijna thuis ga ik nog even rennen om de wc te halen, nou wat gebeurt als je rent dan is alles los. Voor de deur schijt ik me broek vol 🤣

W

Het was 1996 einde werkdag en ik moest poepen maar wilde dit thuis doen.
    Het was ongeveer 20 minuten rijden met de auto maar onderweg kreeg ik toch wel een behoorlijke aandrang.
    Op het laatste stukje zat ik echt met dichtgeknepen billen in de auto toen ik me eigen vast reed in het verkeer.
    Er was een ongeluk op de kruising voor me gebeurd met meerdere voertuigen en alles stond vast.
    Paniek sloeg toe bij mij maar na 10 minuten lukte het niet meer om het op te houden en poepte flink in mijn broek.
    Het was een zachte warme smeuige poep die zich tegen mijn billen aan perste en voelde me een kleine jongen.
    Heb daar nog zeker een half uur in mijn poepbroek gezeten tot een takelwagen de boel vrij had en ik naar huis kon rijden.
    Na de douche en een schone broek zat ik op de bank en toen ik er aan terug dacht vond ik de opluchting en het warme gevoel eigenlijk niet zo verkeerd.Zijn er meer mensen die het acheraf wel mee vonden vallen?

Reageren
    Sandra

Hoi,

Ik werk in de zorg en ben een keertje uitgedaagd om een luier te dragen en in mijn broek geplast en gepoept om te ervaren wat onze clienten voelen. Ik schaam me om het zeggen maar ik vond het in de broek doen helemaal niet vies maar lekker.
    Dus je bent niet de enige die het wel mee vind vallen

Reageren
Reageer op: Mijn vrouw heeft in haar broek gepoept
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.