Zoeken Vraag het forum

Mijn vrouw heeft in haar broek gepoept

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jos

Hallo iedereen,

Gisteren gingen we op uitstap naar Brussel. Onderweg stonden we in de fille. Mijn vrouw (32) klaagde dat ze heel erg naar de wc moest. We stonden niet meteen dicht bij een afrit.. Na een kwartier vertelde ze me dat ze krampen kreeg. 5 min daarna zag ik ze in haar broek poepen..

Is dit normaal??

M.v.g Jos

17 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ja, je kunt dat niet altijd oneindig ophouden.

Reageren
    marije koenders

hallo mijn naam js marije koenders  26 jaar oud.

dat had ik toen ik 12 was  ook en werdt steeds erger  inmiddels  draag ik luiers  en ben ik incontinent geworden  na veel onderzoeken maar ik ben nu aangewend ik woon nu  24 uurs begleid in Hengelo ov.   mocht het weer gebeuren  is het handigste om dan  luier om te doen om dat ongelukjes te  oorkomen mocht dat gebeuren dan kan je ergens onderweg verschonen.  als dat vaker gebeurd..

met vriendelijke groet marije Koenders

Reageren
    Strontboor

goed gescheten

Reageren
    Broekpoeper

Ik had het vorig jaar zomer op een vakantiepark. Ik moest al best nodig toen ik bedacht een rondje over het park te gaan wandelen. Eenmaal onderweg moest ik opeens waanzinnig poepen, maar ja, je kunt moeilijk in iemands achtertuintje je behoefte gaan doen (al had ik het bijna overwogen). Ik merkte dat ik al een beetje in mijn broek aan het poepen was, maar kon echt nergens uit het zicht gaan zitten. Mijn lichaam wilde maar één ding: poepen. Na een tijdje kon ik het hoofdgebouw binnenstrompelen alwaar ik boven de wc in paniek mijn broek omlaag heb gerukt. Mijn onderbroek kon ik weggooien, daar had ik al best veel in gepoept. Echt niet leuk.

Reageren
    Suus

Dat je dit op een forum plaatst vind ik niet normaal…..

Reageren
    Beatrice

Het is mij ook een keer overkomen maar dan als gevolg van het innemen van een laxeermiddel. Er zat meer dan 12 uur tussen het moment van innemen en toen het middel alsnog onverwachts maar onverbiddelijk begon te werken. Ik had er niet meer op gerekend dat het nog zou werken dus was ik nog even de stad ingegaan. Stond net in de winkel en wilde iets gaan passen toen ik opeens buikkramp kreeg en het gevoel dat ik een wind moest laten. Ben daarop snel naar buiten gerend om zo was mijn bedoeling tenminste, in een nabijgelegen parkje zo discreet mogelijk een paar winden te laten in de hoop dat de druk in mijn darmen wat zou afnemen. Achteraf behoorlijk dom natuurlijk want al bij de tweede wind vulde mijn slip en panty zich met dunne ontlasting. Die droop langs mijn benen mijn pumps in. Hoop nooit meer zo iets vernederends te hoeven meemaken

Reageren
    RobbieNeville

Mij ook eens gebeurd in de 🚙 Hartje zomer en behoorlijk warm.. Op weg naar een afspraak kreeg ik buikkramp maar kon de snelweg niet af.. Met een tankstation in het verschiet dacht ik het nog wel te redden.. en ja, de wc had ik in het zicht maar de diarree had me ingehaald🤢 de poep liep m’n boxershort uit zo mijn schoenen in… Het was verschrikkelijk!!! Schaamde mij dood.. Shit happens 🙄

Reageren
    Jalali

Ook een keer gehad. Samen met m’n vrouw eten besteld, ja viel me hartstikke fout. Ik dacht een scheet te kunnen vertrouwen maar dat ding helemaal mis. Voor mij geen wok box meer.

Reageren
    Waldo smets

Het is mij ook al gebeurd.
    Ik was aan het winkelen maar kreeg enorme buikpijn. Ik vroeg snel naar de toilet. Ik rende hard naar de toilet maat in de gang met nog 20 meter te gaan was het te laat. Ik poepte mijn broek vol. Met mijn benen licht uit elkaar kon ik verder. Terwijl ik me aan schoon maken was, hoorde ik enkele dames giechelen en lachen, een van hen zei: volgens mij had die man in zijn broek gepoept, de andere zei ja duidelijk, zag je hoe hij liep.

Reageren
    Frans

Het is mij daarnet ook overkomen. Ik stond ook in een file. Geen uitweg te zien. Ik moest echt heel erg dringend. Maar toen er op de radio werd gezegd dat het nog even ging duren kreeg ik her erg benauwd. Ik keek rond mij in de auto of ik niets had waar ik eventueel in zoen kunnen poepen. Maar ik vind enkel een paraplu. Ik hoopte maar dat alles sneller ging dan ze vertelde.
    Plotseling kreeg ik heel erge krampen. Zo net alsof er messen in mijn buik geduwd werden. Ik begon te zweten. Vijf tellen later vulde men slip zich met poep.

Reageren
    Bjorn

Zo te zien ben ik dus toch geen alleenstaand geval.
    Ik heb net hetzelfde meegemaakt inneen fille in Parijs.
    Nergens een afri, nergens een tankstation of parking. En toen kwam de hevige krampen in mijn buik. Ik trilde even en toen gebeurde het. Ik poepte in mijn broek terwijl mijn vriendin naast me zat.

Reageren
    Ppp

Ik heb ook wel eens in mijn broek poep. Nu draag normaal luier Tena

Reageren
    Tttt

Ik heb ook wel eens in mijn broek poep. Ben een toilet ga verschoone

Reageren
    2x

Ik heb het helaas 2x mogen mee maken. Eerste keer op vakantie was ik met me vrouw, zat in de lobby moest ik nodig poepen. Dus ik snel de lift pakken om naar boven te gaan kom ik erachter dat ik geen toegang had omdat de loeft niet zonder pas werkte. Nou je raadt het al lift vol mensen en alles komt eruit! Gisteren voor de 2de keer ben ik bijna thuis ga ik nog even rennen om de wc te halen, nou wat gebeurt als je rent dan is alles los. Voor de deur schijt ik me broek vol 🤣

Reageren
Reageer op: Mijn vrouw heeft in haar broek gepoept
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.