- nieuwsgierighehe10 december 2016 om 20:46
Goedenavond..
Eerst wat informatie
Ik loop al heel lang met buik maag klachten. Zelfs tot in de bovenbuik.
Rare gezondsheidsklachtengehad. Maar dat is allemaal minder geworden pfew.Wat ik me afvraag is wat jullie hiervan vinden ?
Ik maak me nog alleen zorgen omdat ik bijna elke nacht een beestje naar boven voel lopen over mijjn been en zich in mijn lichaam nestelt en doorboort ofzo. Sinds de wormen kuur voel ik me ook stukken beter..
Alleen wat ik me afvraag wst vinden jullie van deze foto? Wat is toch dat grote zwarte wat zijn de witte dingetjes… en wrom voel ik me beter sinds de wormen kuur of is dat bijgeloof ? Link
4 reactiesReagerennieuwsgierighehe10 december 2016 om 20:48Het lijkt aldof dat beestje me lichaam in kruipt
ReagerenJohn (moderator)
10 december 2016 om 20:59die foto is te wazig. Daar kan ik niets op herkennen.
Reageren
Ga met de klachten naar de huisarts en laat een ontlastingsonderzoek doennieuwsgierighehe10 december 2016 om 21:28Jammer.. was mijn meest duidelijke foto.. ja de dokter al een paar keer geweest die zegt elke keer stress of dat ik het eten niet goed verteer dus ik durf niet neer
ReagerenJohn (moderator)
10 december 2016 om 22:03Je moet niet bang zijn om naar de huisarts te gaan als de klachten aan houden. Gewoon terug gaan
Reageren