Zoeken Vraag het forum

Buikkrampen, diarree en overgeven

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Esther

Vanaf woensdag heb ik buikkrampen en diarree maar voelde me voor de rest prima. Donderdag middag moest ik gedurende 1,5 uur kokhalzen zonder echt misselijk ze zijn. Uiteindelijk moest ik uit het niets heel veel overgeven. Daarna was ik een beetje trillerig en ben ik optijd gaan slapen. Vrijdag heb ik nergens last van gehad en ben ik gewoon gaan werken. Zaterdag ging het ook prima maar in de avond weer krampen met diarree. Snachts ook veel krampen gehad en mijn darmen maakten veel geluid. Vandaag heel veel zuur ruikende diarree en rommelende darmen. Voel me nog steeds niet echt ziek maar begin me nu wel een beetje zorgen te maken wat het kan zijn, vooral omdat ik soms 1,5 dag nergens last van heb en me ook niet echt ziek voel. Weet iemand wat het kan zijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou de buikgriep kunnen zijn. Die heerst

Reageren
Reageer op: Buikkrampen, diarree en overgeven
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.