- H29 oktober 2016 om 19:11
Hallo,
Sinds woensdagnacht al erg veel last van mijn buik en op de donderdag avond kreeg ik koorts, diarree en de symptomen die ik verder nog had tot en met gisteren waren hoofdpijn, moe, zwak, zere spieren en geen eetlust.
Nu vandaag heb ik mijn eetlust wel weer, alleen nog last van heftige buikkrampen, vaak naar de wc moeten en dan vooral slijm, alsof de rest een beetje ‘op’ is.
Gisteren was dat knalgeel, vandaag groen.Moet ik mij hier zorgen om maken? Wat kan dit veroorzaken? En wat kan ik doen tegen de pijn?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2016 om 19:31Eet lichtverteerbare dingen en mijd koffie en frisdranken .
Reageren
Het gaat vanzelf weer over. Als je er koorts bij krijgt neem dan even contact op met de huisarstenpost. Tegen pijn zou je paracetamol kunnen gebruikenH31 oktober 2016 om 01:28Het slijm hoef ik mij dus niet druk om te maken. Wel is dit nog steeds flink aan de gang en zijn de krampen nog even heftig en meestal ook constant.
Nu ben ik zojuist naar de wc geweest en zie ik licht roze aan het wc papier zitten, met slijm. Verder lag er een raar klontje in de wc, ook lichtroze/rood van kleur. Wat kan dit dan nu zijn?
Groetjes H
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2016 om 08:58Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden.
Reageren
Als de klachten nog steeds aanhouden, neem dan contact op met je huisarts