- Anoniem29 mei 2014 om 12:50
Hallo,
Ik ben gisteren wezen raften met werk en hierbij ben ik toen in het wilde water gevallen en onder twee boten terecht gekomen, waarna ik verder meegesleept ben en hierbij heb ik erg veel water binnengekregen.
Nu probeerde ik afgelopen nacht te slapen en dit lukte niet aangezien ik nauwelijks kon ademen (regelmatig hetzelfde stikgevoel krijgen als toen ik onderwater zat/kortademig/licht gepiep tijdens ademen/ondanks moeite ervoor doen, toch nauwelijks lucht binnen kunnen krijgen/benauwdheid). Deze problemen heb ik momenteel nog steeds nu ik wakker ben, maar iets minder vaak dan wanneer ik lig. Ik vond het wat overdreven om de huisartsenpost te bellen, dus ik belde vanochtend de normale huisarts, maar was helemaal vergeten dat zij met hemelvaart gesloten zijn. Ik moet er niet aan denken om opnieuw zo’n nacht als vannacht door te moeten maken, laat staan tot maandag te moeten wachten :-/
Nu weet ik echter niet goed wat ik moet doen… Moet ik toch nog wachten tot vanavond, tot de huisartsenpost weer open is, of het toch gewoon af te wachten? Want ik wil niet hun tijd verdoen als het misschien niks ernstigs is.1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 mei 2014 om 14:38Ik denk dat je toch beter even naar de HAP kunt gaan. Als er water in je longen terecht is gekomen kun je daar een longenontsteking van krijgen.
Reageren