- Anoniem12 april 2013 om 23:51
Heb allemaal de zelfde symptomen en denk ook van roken en blowen.. Ik ben 17
Sven13 april 2013 om 09:30Ik ben nu wel minder gaan roken! Ben van iets minder dan pakje per dag naar 2/3 per dag gegaan! Dat is ook omdat zelf al wel wilde stoppen! Ik heb afgelopen week niet geblowd en (daardoor) ook zeker minder last gehad! Ik heb er eigenlijk alleen last van als ik blow. Ik heb daarnaast ook het gevoel dat er bloedingen in mijn lichaam ontstaan! Maar ga meestal slapen en dan is het de volgende dag weer prima!
ReagerenSven13 april 2013 om 09:33Ik ben trwns ook 17! Vind het kut om er met mn ouders over te praten als het niets blijkt te zijn! Zeker omdat het na het blowen is en ik dat er zeker bij moet zeggen!
ReagerenAnoniem13 april 2013 om 12:05031415 juli 2013 om 14:34Ik heb exact het zelfde. Heb 4/5 jaar lang geblowd, elke avond een jointje. Daar ben ik nu een jaar mee gestopt. Daarna is het niet veel minder geworden. Als ik blow (heb daarna nog een keer geprobeerd) wordt het wel erger.
Verschillende hart onderzoekjes laten doen maar daar kwam niks uit. De ene keer is het erger als de andere keer. Ben erg benieuw wat het is, huisarts kan niets doen
ReagerenAnoniem25 januari 2015 om 16:55beste blowers!
ik ben nu ongeveer 26 en heb al van mn 18 last van een drukkende pijn in mn linkerborst, dit komt zoiezo van het blowenwant als ik niets rook dan heb ik er ook totaal geen last van. dit is begonnen met een kleine druk en ging over als ik ging rechtzitten maar nu 5 jaar later 1 trek doen van een joint en kruip bijeen van de pijn! heb mij al meerdere keren late controleren bij de dokter en fotos late pakken van mn longen en ben kerngezond zeggen ze . nu ik ‘gestopt’ ben heb ik totaal geen last meer dit komt volgens mij van de thc of het opfokken van de weed dat u longen aantast
Reageren